۱۳۹۰ آذر ۸, سه‌شنبه

اشغال سفارت انگلیس در تهران

توسط اراذل و اوباش خط امام خامنه ای!!!

حالا دیدید اینها دلشان برای درخت ها نمی سوخت!!!
سحام نیوز: گزارش ها از تهران حاکی است که گروهی از معترضان که در مقابل سفارت انگلیس در خیابان فردوسی تهران تجمع کرده بودند، وارد ساختمان سفارت شده اند و پرچم انگلیس را پایین کشیدند.

به گزارش بی بی سی، همچنین گزارش‌ها از تهاجم به اقامتگاه کارکنان سفارت در باغ قلهک حکایت دارد.
واحد مرکزی خبر نوشته است که “تعدادی از دانشجویان خشمگین که قصد تصرف سفارت را داشتند، کوکتل مولوتف و سنگ به داخل سفارت پرتاب کردند و شیشه های سفارت را شکستند و گوشه ای از ساختمان کوچک پشت درب اصلی سفارت نیز آتش گرفت”.
خبرگزاری جمهوری اسلامی هم خبر داده است که “اسناد و مدارک محرمانه و جاسوسی” انگلیس در تهاجم معترضان به باغ قلهک به مصادره آنها در آمده است و “تعدادی از اتباع بیگانه مستقر در ساختمان باغ قلهک نیز توسط دانشجویان محافظت می شوند”.
وزارت امور خارجه انگلیس از این حملات به شدت ابراز خشم کرده و آن را غیر قابل قبول خوانده است.
این وزارتخانه تأکید کرده است که بر اساس قوانین بین المللی و کنوانسیون وین، دولت ایران مسئول حفاظت از دیپلمات ها و سفارتخانه ها در این کشور است و بنابراین از این دولت انتظار دارد که به سرعت وضعیت را مهار کند و سلامت کارکنان سفارت و امنیت ساختمان ها را تضمین نماید.
خبرگزاری فارس نوشته است که مأموران نیروی انتظامی نتوانستند؟!!!!!!!! جلوی مهاجمان به مجموعه سفارت انگلیس در خیابان فردوسی را بگیرند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر