۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۶, سه‌شنبه

فقط ایرانیان ببینند!

که تمام بی آبرویی های ما از این اسلام ست!
جریمه ی ٢٠,٠٠٠ هزار تومانی بابت حمل و درآغوش کشیدن حیوانات و یا سرگرم شدن با آنها در حین رانندگی!
البته مجازات های "شدیدتری!!!" هم برای جرم های بالاتر داریم
از جمله مجازات پست فطرتی است که الاغ بیدفاعی را سوزاند و حکم ٥٠ ضربه شلاقش به حفظ ٥٠ حدیث و روایت درخصوص حقوق حیوانات تغییر پیدا کرد!!!
حالا یکی نیست بگه اصلا در سرتاسر شر و ورهایی که این امامان گفته اند  ٥٠ تا حدیث و روایت در مورد حقوق حیوانات پیدا می شه؟!
این هم دو روایت از امام صادق و پدرش در مورد حقوق حیوانات:
این جناب صادق خان در روایتی از پدرانش نقل می‌فرمود: که پرنده مادامی که در لانه اش است در امان خداست. فقط اگر پرواز کرد می‌توانید صیدش کنید.
ترجمه: یعنی هنگامیکه پرواز کرد تا برای جوجه اش دانه ای پیدا کند میتوانید آن را بکشید که با یک تیر دو نشان زده اید، هم پرنده را کشته اید و هم جوجه هایش از گرسنگی و بی غذایی میمیرند!
و در روایت دیگر فرمود:«خوردن پرنده ای که به خانه تو پناه آورده، شایسته و روا نیست. هر پرنده ای که به تو پناه آورد، پناهش بده.»
ترجمه: اگر در دشت و صحرا و بالای درختان برای خودش زندگی میکرد و کاری به کار تو نداشت و به تو پناه نیاورده بود، کشتن و خوردنش شایسته و رواست!
چند نمونه دیگر از حدیث ها و روایت هایی که این پست فطرت قرار است از حفظ کند!!!
ناگفته نماند اگر در حکومت اسلامی ناب محمدی، حمل و نوازش حیوانات هنگام رانندگی جرم است، در عوضش حمل اسلحه و چماق هنگام رانندگی و کشتار مردم بی گناه از افتخارات سربازان امام زمان است و جریمه که هیچ، پاداش هم دارد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر