۱۳۹۳ دی ۷, یکشنبه

تفاوت از زمین تا آسمان است

بم ، یازده سال پس از وقوع زلزله
و...
بازسازی حرم امامین عسکرین (گور چند عربستانی که هزار سال پیش مرده بودند) در کوتاه تر از هفت سال!!!
گنبد حرمین عسکریین با بیش از ۲۳ هزار خشت طلا، طلاکاری شد. آنطور که می‌گویند گنبد قبلی هم در زمان قاجار بنا شده بود و بزرگ‌ترین گنبد دنیا به شمار می‌رفت.
۷۰ کیلو طلا!!!
بگفته آخوند ابراهیم لاجوردی٬ مدیر دزد پروژه ساخت حرمین عسکریین: نقره خالص درجه عالی موجود در بازار از دیگر موادی است که در ساخت این ضریح حدود چهار تن و نیم استفاده شده است. همچنین یک تن و صد کیلو گرم مس و ۷۰ کیلو طلا نیز در ساخت این ضریح استفاده شده است.
واویلا!!! این بابا مگه خیر سر اسلام٬ چقدر دزدیده که هزینه خرید ۷۰ کیلو طلا و ۴٫۵ تن نقره و یک تن مس رو از جیب خودش داده؟!!!
سید محمود موسوی مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان: مجموع هزینه ساخت شش درب تا ۱۵ میلیارد ریال و زمان ساخت و اتمام این شش درب هشت ماه پیش بینی شده.
در کنار این ضریح، چهار صندوق زیبا خاتم‌کاری شده که عاج فیل هم در آن به کار رفته وجود دارد که به گفته مدیر پروژه در استان فارس تهیه شده است. 
کشتار فیل ها برای ساختن صندوق برای لباس های نرگس خاتون ۱۰۰۰ سال پیش مرده!!!
از قرار این تنها خریداران چینی نیستند که آب به آسیاب شکارچیان فیل می ریزند.
گور امامان مسلمانان نیز باید با خون این حیوانات در حال انقراض رنگین شود... 
تفو به اسلام!!!
در واقع بجای ساختن این بنای عظیم و طلایی٬ آنهم در خارج از ایران٬  باید خانه زلزله زدگان شهرهای مختلف ایران را بازسازی می کردند ولی خوب٬ تا زمانی که مردم راضی هستند و خودشان را با عشق فراوان به طلا و نقره و چوب می مالند و آن را می بوسند و دست این بی شرف ها و ریاکاران را در هر دزدی و غارت و جنایتی باز می گذارند٬ بیش از این نباید توقع داشت.
با اینا شدیم ۸۰ میلیون ایرانی با فرهنگ و تمدن ۲۵۰۰ ساله!!!

خلایق هر چه لایق...  

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر