۱۳۹۵ فروردین ۹, دوشنبه

یه گپ دوستانه با

دیده بان گربه های ایران
پیش از هر چیز باید بگم که من برای ژاله فتوره‌چی٬ این بانوی مهربان و پشتیبان راستین حیوانات که در زمینه حیوانات و حقوق آنها بسیار آگاه و فعال هستند٬ احترام زیادی قائل هستم.
فقط گاهی لحن پاسخ هایشان به دیدگاه های بازدید کننده گان بقدری تند و دور کننده است که تو ذوق منی که حیوانات را دوست دارم می خوره  چه برسه به دیگران!
گاهی هم مطالبی می زارن که از هدفشون خیلی دوره و اصولن جور در نمیاد!
طرف می گه: "گربه رو از بچگی آوردم و الان ۴ ماهه اومده. خیلی سگم رو دوست داره ولی با ما رفتارهاش بده در حدی که ازش می ترسیم ممنون می شم اگه کسی راهنماییم بکنه."

پاسخ دیده بان گربه های ایران: حالا چه اصراری دارید اینو نگهدارید؟ شاید این یک گربه ای باشه که چند ساله بیرون زندگی کرده و با اون شرایط دوست داره زندگی کنه. این همه گربه هست برای واگذاری.. شما این بدبخت را اگر ناراحته جای اولش رهاش کنید گربه بخواهید من کلی دارم بهتون بدم...

بقول یکی از دوستان این صفحه: یعنی چون چنگ میزنه بندازه بیرون ؟ باورم نمیشه که همچین پیشنهادی میکنید دیده بان گربه های ایران...

نمی دونم آدمین این صفحه تنها خود ایشون هستند یا دوستان دیگری هم ایشون رو یاری می کنند؟
فکر می کنم در انتخاب آدمین باید یه کمی بیشتر دقت کنند!

از آنجا که ایشون یک شخصیت شناخته شده هستند٬ با دانش و آگاهی که درباره حیوانات دارن می تونن سهم بزرگی در گسترش فرهنگ حیوان دوستی در ایران داشته باشن.
یکی از روش های ایشون برای گسترش فرهنگ حیوان دوستی در ایران گذاشتن تصویر شخصیت های معروف با گربه هایشان است. صرفا بخاطر داشتن گربه و بدون توجه به ماهیت واقعی این افراد یا رفتارشان با دیگر حیوانات.
با تصویری از صفحه ی خودشون آغاز می کنم
گریس کلی هنرپیشه معروف قدیمی و ملکه موناکو با گربه اش
و همون گریس کلی مهربون با حیواناتی که بخاطر ایشون با درد و شکنجه کشته شده اند.
نوشته: تیلور سویفت یکی از محبوبترین خواننده های نسل جدید بهمراه یکی از گربه هایش... این خواننده زیبا و خوش صدا از بچگی عاشق پیشی ها بوده. امیدوارم دختر خانم های ایرانی که ظاهرشون را از تیلور تقلید میکنند دست کم مهربانی با حیوانات را هم ازش یاد بگیرن... 
اینم خواننده زیبا و خوش صدا(؟!!!) با کلاه پوستش!!! نگران نباشید! پوست گربه خودش نیست! چون گربه ها رو دوست داره!!!
پوست چند حیوان بدبختی است که با شکنجه و نیمه زنده پوستشون رو کنده اند تا برای این خواننده زشت و بد صدا کلاه درست کنند...
طرح زیبایی از توکا نیستانی با تیتر... با گربه ها مهربان باشیم


و سخنانی زیبا تر از توکا نیستانی!!!
"اصلن از فردا خودم هر چی غاز ببینم بزور تو حلقش با قیف غذا میریزم!!!"
مایکل جکسون و پیشی!!!
مایکل جکسون حیوانات را دوست نداشت. او دوست داشت آنها را جمع آوری کند. او دوست داشت صاحب آنها باشد٬ درست مانند شیخ و حرمسرایش.
بگفته جین گودال٬ دانشمند زیست شناس و مردم شنا س انگلیسی٬  Bubbles شامپانزه مایکل جکسون، زمانی که با این خواننده زندگی می کرده٬ بارها از لحاظ جسمی و روانی مورد آزار قرار گرفته بود.
کامیلا همسر پرنس چارلز انگلستان به همراه یک پیشی کوچولو!
این هم چند تصویر دیگر از کامیلای مفتخور و نفرت انگیز با چندتا حیوون کوچولوی دیگه...
جورجو آرمانی طراح معروف ایتالیائی عاشق گربه هاست و در خانه اش از چندین گربه نگهداری میکند .. اسم این گربه سیاه آنجل است
دوست آگاهی نوشته: "البته این علاقه ها سطحی است چون آزمایش روی حیوانات در لوازم آرایشی و عطرهای این مارکهای گران بسیار رواج داره."
آدمین صفحه هم پاسخ داده: "نمیدونم منظورشما از سطحی چیه؟ آرمانی واقعا" حیوانات را دوست داره مخصوصا" گربه ها را"
یه حامی بسیار آگاه تری(؟!!!) هم به کمک آدمین اومده و نوشت: "تو رو خدا هر چرتی که هر جا میخونید را منتشر نکنید، علاقه سطحی یعنی چی آخه؟!!! لوازم آرایش رو رو گربه آزمایش میکنن؟؟؟؟؟ یه کم مطالعه کن بعد صحبت کن دوست عزیز"
صهبا صابری با بردباری و شکیبایی پاسخ میده: ای بابا عزیزان مثل اینکه شما اصلا در باغ نیستید! جورجیو آرمانی مارکی است که به لوریال وابسته است. لوریال یکی از بزرگترین آزمایش کننده گان روی حیوانات در طول سالها بوده و هست و هیچ کدام از گروههای حمایت از حیوانات حریف متوقف کردنش نشده. گربه و خرگوش دو تا از بزرگترین حیواناتی هستند که لوازم آرایشی رویشان آزمایش میشه.
باز هم سحر بهرامی با لحنی تمسخر آمیز می گه: "عزیزم حتما مطالعه تو بیشتر کن بعد صحبت کن. آرمانی یک برند ایتالیایی هستش و اورئال یک برند فرانسوی و از نظر سطح کیفی و قیمتی و کلاس برند زمین تا آسمون متفاوت هستند. دیگه این حرف ها رو جایی نزن که بهت میخندن"
طفلک هر چی میگه ماست سفیده٬ سحر خانم میگه نه سیاهه!!!
دست آخر این دوستمون یه لینک به PETA میده ولی سحر خانم این سازمان را قبول نداره!!! و پاسخ می ده: دوتا تا پیج غیر رسمی هیچ چیزی رو ثابت نمیکنه!!!
در پایان هم می گه همین الان فهمیدم در لباسهای آرمانی پوست هم استفاده میشه!
که از قرار دیگه صرف نداشته که آدمین صفجه و دوست بسیار آگاهش پاسخی بدن و از این مرد حیوان دوست و دوست داشتنی هواداری کنند!!!
گربه محبوب پاپ رهبر کاتولیکهای جهان در واتیکان که اکثرا" همراهش میباشد اما برای اینکه از آن سو استفاده تبلیغاتی و تجاری نشود اجازه عکس انداختن از این پیشی ممنوع است.
منظورشون رو از سو استفاده تبلیغاتی و تجاری نفهمیدم ولی اینترنت پر است از عکس های پاپ و گربه ها!
پاپ بندیکت٬ سرباز هیتلر٬ رییس دزدان و مفتخوران٬ دروغگویان و فاسدان واتیکان؛ همان کسی که ازدواج همجنسگرايان را دخل و تصرف در طبيعت می داند ولی کشیش هایش یا همجنس‌گرا هستند یا به کودکان تجاوز می کنند!
نوشته: پیشی در آغوش پوتین...
فکر کنید مسئولین مملکت ما چنین عکسی بیاندازند
خوشنام تر و شریف تر از این دیکتاتور کسی رو پیدا نکردین؟!!!
خلاصه اینکه دوست گرامی
نه هر که چهره برافروخت دلبری داند
نه هر که آینه سازد سکندری داند
نه هر که طرف کله کج نهاد و تند نشست
کلاه داری و آیین سروری داند
نه هر که گربه بغل کرد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر