۱۴۰۲ خرداد ۱۰, چهارشنبه

صد رحمت به طالبان!

مسوول امر به معروف طالبان در جاغوری (در ولایت غزنی) با تهدید به مردم می‌گوید:« اگر مردان پیراهن و شلوار افغانی نپوشند مجرم محسوب می‌شوند و هر دختری دچار بدحجابی شد هم خود و هم پدر و برادرش به عنوان مجرم مجازات می شوند.»
او پوشیدن برخی از لباس‌ها، از جمله ترکی، پنجابی، دامن‌کوتاه و دودامنه توسط زنان را جرم اعلام کرد.
در جمهوری اسلامی٬ فرزند (پویا بختیاری) را بخاطر شرکت در اعتراضات به گرانی بنزین و قطع کردن اینترنت می‌کُشند٬ اعضای خانواده‌اش را از جمله یک کودک یازده ساله٬ منوچهر بختیاری و ناهید شیرپیشه (پدر و مادر)، مونا (خواهر پویا) و آصف و مهرداد بختیاری (عموهای پویا)، بجرم برگزاری مراسم چهلم بازداشت می‌کنند و پدر و مادرش را به جرم دادخواهی به زندان می‌اندازند!
جمهوری اسلامی مجید کاظمی را به جرم شرکت در تظاهرات٬ بازداشت٬ شکنجه و اعدام می‌کند و برادرانش را بازداشت٬ حقوق بازنشستگی پدرش را قطع و سمیه٬ خواهرش را از کارش اخراج می‌کند! 
جمهوری اسلامی در اعتراضات مرداد ۱۳۹۷ ایران٬ نوید افکاری٬ حبیب افکاری و دیگر برادرشان٬ وحید را بازداشت می‌کند. نوید٬ کشتی‌گیر ایرانی را پس از شکنجه٬ اعدام می‌کند٬ حبیب را شکنجه و به سه سال زندان محکوم می‌کند و دو روز دیگر٬ مصادف است با ۱۰۰۰مین روزی که وحید افکاری در سلول انفرادی روزگار می‌گذراند...
الهام افکاری٬ خواهر نوید نیز به جرم دادخواهی به ۵ سال حبس خانگی با پابند محکوم شده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر