۱۴۰۲ دی ۲۴, یکشنبه

از توقیف اموال آرش صادقی

تا بزرگواریه شاح‌زاده سیروسِ مفت‌خور تنه لشِ سوم!!!
 رضاپهلوی: مقصودم علی‌الخصوص نیروهای انتظامی‌ست. ارتش البته؛ پاسدارا البته، حتا بسیجی‌ها و خیلی از این افراد بارها شده که با خود من تماس گرفتن و گفتن ما خودمون دل زار داریم ولی آینده‌مون چی می‌شه؟ آیا فردا مردم از ما انتقام خواهند گرفت؟ آیا من تامین جانی خواهم داشت؟ آیا پولی که گرفتم رو از من پس خواهید گرفت؟
 من والله به خدا خیلی رک و راست بهتون بگم اگه فلان سردار سپاهی هم که اِاِاِاِ پول به دست آورده تو این مملکت...
مصاحبه کننده: یعنی باج گرفته؟
 حالا باج گرفته یا چه‌جوری گرفته رو کار ندارم!!! ما که نمی‌تونیم تا ابد دنبال این افراد دور دنیا بچرخیم و بدویم که!!! اینا...؟!....؟!
برو تو مملکت خودت سرمایه‌گذاری کن لااقل. نرو برو بزار تو جیب فلان بانک سوییسی یا هنگ‌کنگی!
البته آق‌رضای ما خیلی زرنگ تشریف دارن! دست پیشو می‌گیره که پس نیفته و به در می‌گه که دیوار بشنوه!!!
یعنی مردم ایران! پس‌فردا از من و مامانم هم نخواین که پول‌هایی که از بابای دزدمون بهمون ارث رسیده رو پس بدیم!

ویلیام سیرز در کتاب «فريادى از اعماق قلب» می‌نویسد: تا کنون کسی به فكر این نيفتاده بود اموال و املاك خود را با تصرف و مصادره اموال دیگران توسعه دهد. اما در ایران؟!
صورت‌جلسه اموال قدرت‌الله روحانی:
این وکیل و حقوقدان ایرانی را به جرم بهایی بودن پس از شکنجه‌های فراوان اعدام کردند٬ خانه و اموالش را مصادره کردند و حتا از نمکدان‌هایش هم نگذشتن اونوقت این مرتیکه بد‌همه‌چیزِ ریاکار برای لاپوشانی دزدی‌ها و مفت‌خوری‌های‌ خودش و مادرش٬ می‌گه از اون بالا تا پایین ببخشیدشون تا با پولهای خون‌آلودشون بیان تو ایران کار و کاسبی راه بندازن!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر