۱۴۰۲ بهمن ۲۵, چهارشنبه

پس از ۱۰ روز بی‌خبری...

دچار آنفلوانزای سختی شده بودم و ده روزی می‌شد که اخبار ایران رو دنبال نکرده‌ بودم. هم حالم افتضاح بود و هم جرات نمی‌کردم...
آخرین پستی که داشتم روش کار می‌کردم٬ پیروزی ارتش یک‌نفره‌ی میلاد محمدی عزیز بر اسپرم و پارچه پرستان بود که نشد ادامه‌اش بدم و مریض شدم.
یه کمی که بهتر شدم و توییتر رو باز کردم دیدم واویلا!!! چه خبره!!!
از سفر پورن استار آمریکایی٬ همزمان با مراسم دهه زجر به ایران!
تا فیلم سکس تلفنی و جلق زدن سرباز گمنام امام زمان٬ سرهنگ پاسدار یاسر دقیقی در مستراح عمومی!
باخت پیروزمندانه تیم ملا، به لطف خدا!
منظورش از عرب پرستان؛ همون شیعه‌سانانی هستند که برای آخوندهای هزار سال پیش سقط شده‌ی عرب، قبر طلایی ساختن؟!
بیچاره شاح‌زاده!!!
دیدم یه گروه از برعَندازها هم سخت در تلاش جانشین کردن هشتگ #فقر فساد گرونی بجای هشتگ‌های  #مهسا_امینی و #زن_زندگى_آزادى هستند!
فرزاد صیفی‌کاران هم خبر داد که پس از ۶ سال همکاری از رادیو زمانه جدا شده و به بی‌بی‌سی فارسی پیوسته. حیف! ولی براش آرزوی موفقیت دارم.
امسال مسیح علی‌نژاد به کنفرانس امنیتی مونیخ دعوت شد ولی شازده رو آدم حساب نکردن! 
در عوض مجری تلویزیون آمریکایی-سوریه‌ای «یالا» باهاش مصاحبه کرد!
 حالا برا این مصاحبه؛ این به اون پول داده یا اون به این رو نمی‌دونم!
شاح‌زاده هم که مدتیه اینقدر خوار و ذلیل شده که دیگه نه کسی به کنسرت دعوتش می‌کنه و نه بهش پول می‌دن برا مصاحبه!
همین طوری پیش بره٬ شعار مرگ بر خائن به انقلاب و مرگ بر آخرین برگ بازی خامنه‌ای هم به شعارهای مردم اضافه می‌شه!
اتحاد چشمگیر: می‌خواهند نفت بریزند و مرده و زنده‌ی مصدقی و توده‌ای و کمونیست و مجاهد و تجزیه‌طلب را آتش بزنند!!!
شبکه عَن‌وگُه(منوتو) هم به سلامتی تعطیل شد! با اینکه اینهمه خایه شاح‌زاده رو مالیده بودن، دوزارم کمک‌شون نکرد!
باز صد رحمت به خامنه‌ای ضحاک که هنوزم یه کمکی می‌کنه! تا مشخصات کسانی رو که برای شبکه عَن‌وگُه (منوتو) فیلم می‌فرستن رو اطلاع بده و تصویرشون رو بدون تار کردن پخش کنه!
فکر نمی‌کنم در کُردستان، حتا جاش‌ها هم از این شعارها بنویسند چه برسه به مردم کُردستان!!!
کانال بی‌شرف، مزدور و تفرقه‌انداز کوچه هم خوشبختانه فعلن بسته شده و نمیتونه مخ‌مون رو با جاوید شاح‌زاده بخوره یا از آبتنی عن‌بانو و جادوگر عنی کریمی و جاکش صادراتی حمید فرخ‌نژاد بعنوان نخستین هنربندی که به شاح‌زاده پیوست چرت و پرت بگه!
صفحات خامنه‌ای جاکش در اینستاگرام و فیسبوک بسته شد!
یه واژه‌‌‌ی جدید هم از عن‌بانو سلیطه‌سادات حسرت‌السلطنه یاد گرفتم! مشروحیت سیاسی!
نام اثر: هلو!!! 
عکس احمدی‌نژاد پس از سر زدن به کلینیک جاسوس و فاحشه ولایی، ماشا بیوتی(نسرین عابدی)!
یه چند شبی هم شام کتلت داشتیم!!!
متاسفانه اخبار بد هم زیاد بود ولی از آنجا که وقتی مریض بودم، سیگار نمی‌تونستم بکشم و الان هم تلاش می‌کنم همچنان سیگار نکشم، خیلی دشواره بعضی خبرها رو بدون روشن کردن سیگار بخوونم و درباره‌اش بنویسم...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر