۱۴۰۵ تیر ۲, سه‌شنبه

شازدح؛ یا خفه شو یا بمیر جاکش!

جاکش‌شاح پهلوی سوم؛ با نشان دادن در باغ سبز اون ۱۶۰هزار ریزشی‌ات ۴۰هزار نفر رو به کشتن دادی، با این ده‌ها میلیون نفر ارتش زیرزمینی‌ات چند صدهزار نفر رو می‌خوای به قتلگاه بکشونی؟

آخه جاکش وطن‌فروش؛ بعد از کشتار دیماه ۱۴۰۴ که تو هم پیشاپیش خبر داشتی و هم  باعثش بودی٬ دیگه بزور بتونی ده نفر رو داخل ایران گول بزنی مگه امثال افسون نجفی عن و نسرین شاکرمی خایه‌مال و نفرت‌انگیز با دختر کثافت و نکبتش آیدا که به امید گرفتن ویزای اقامت آلمان خایه‌هات رو برق انداختن!
منظورت اون ۴۰هزار تلفات جنگه؟!
جاکش چه زوری هم می‌زنه تا قیافه غمگین بگیره! همین امروز و فرداست که دخترای عن‌ترکیبش عکسهای جزیره‌گردی‌های تعطیلات تابستانی‌شون رو بزارن تو اینستاگرام تا به دوستاشون پز بدن!
ولی کلا یه چیزیش خوبه! این جاکش دیگه نمی تونه صبح تا شب بخوره و بخوابه وعرق‌خوری کنه و بره مسافرت! حالا دم به دقیقه باید بره مصاحبه و همیشه هم مصاحبه کننده پول نگرفته که سوال‌های از پیش تعیین شده توسط مشاوران مزدورش را بپرسد! گاهی چنان سوال‌های می‌پرسند که شازده از عصبانیت انگار تو کونش اسپند دود می‌کنن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر