۱۳۹۰ خرداد ۱۹, پنجشنبه

نقش اسامی متبرکه بر روی بدن یک ماهی

ای پسر با مهتران کمتر ستیز
وز حماقت آب روی خود مریز
پردیس - خبرگزاری مهر: وجود یک ماهی تزئینی خانگی جالب منقش به اسامی متبرکه خداوند و ائمه اطهار(ع) در پردیس توجه اهالی این شهر را به خود جلب کرده است.
به گزارش خبرنگار مهر در پردیس، این آبزی از نوع ماهیان تزئینی "اسکار" به اندازه ١٥ سانتی متر به همراه دیگر ماهی هم نوع خود در آکواریوم خانگی یکی از اهالی شهر جدید پردیس زندگی می کند.
در یک سوی این ماهی جالب نام متبرکه "الله" و در سوی دیگر بصورت متوالی اسامی "محمد" و "حسین" بشکلی طبیعی و توسط پولکهای آبزی مذکور نقش بسته است.
محسن یاراحمدی ادامه داد: عصر روز شنبه هشت ماه پیش و درحالیکه بصورت اتفاقی در کنار آکواریوم نشسته بودم مشاهده نام الله برروی بدن این ماهی نظرم را جلب کرد و با کمی دقت متوجه وجود اسامی محمد و حسین در سوی دیگر آن شدم.
این جوان ٢٨ ساله از برکات حضور این ماهی در خانه خود گفت و اظهار داشت: پس از ورود این ماهی به خانه من و همسرم کسب و کار رونقی دوباره گرفت...
در حال حاضر این جوان در جستجوی ماهی دیگری با نقش "عظما" است تا خوشبختی اش کامل شود و به عنوان نماینده پردیس در مجلس شورای اسلامی انتخاب شود!
ناگفته نماند که این جوان متعهد ماهی دیگری (تصویر بالا) هم داشت که بدلیل داشتن نقش فتنه گرانه (مرگ بر دیکتاتور)، توسط همین جوان به دادگاه انقلاب اسلامی معرفی شد و توسط قاضی صلواتی به عنوان محارب و مفسد فی الارض، به اعدام محکوم شد...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر