۱۳۹۰ آبان ۸, یکشنبه

گزارشی که صداوسیما حاضر به پخش آن نشد: روستاییانی که از روی ناچاری آب آلوده مصرف می‌کنند

فارس: آخوند چاپلوس و مفتخور محمد سعیدی امام جمعه قم، با اشاره به قدرشناسی ملت (ملت نه! یک عده خودفروش پول پرست) ایران درباره زحمات (تو بخوان جنایات و کشتار) امام راحل و خون شهدا اظهار داشت: این قدر شناسی سبب شد تا خداوند (یعنی همان رفسنجانی!) مقام معظم رهبری را به ما لطف کند (تحمیل کند) و این بزرگوار حاصل شکر نعمت الهی مردم است.
فیلم یکی از این شکر های نعمت الهی را مشاهده نمایید
کلمه: دو دهه پس از پایان جنگ و رفتن و آمدن شش دولت، بسیاری از ساکنان ثروتمندترین استان کشور هنوز از آب آشامیدنی سالم بی بهره اند. این وضع به خصوص در روستاهای استان خوزستان نگران کننده تر است و وعده های مکرر دولت برای آبرسانی به این مناطق نیز همچنان روی کاغذ باقی مانده است. از بانک های همین استان، سه هزار میلیارد تومان اختلاس می شود و نمایندگان مجلس گزارش آن را سانسور می کنند تا نام دزدان پول مردم فاش نشود. منطقه ای که سرزمین شان بیشترین ثروت را به ایرانیان رسانده، اما خود آنها بیشترین رنج را هم در هشت سال جنگ تحمیلی کشیده اند و پس از آن هم قربانی بی کفایتی ها و سوء مدیریت ها بوده و مانده اند.

در کشوری که رهبر و رئیس دولتش با کنترل جمعیت مخالفت می کنند و از لزوم رسیدن جمعیت به ۱۵۰ و ۱۲۰ مبلیون نفر سخن می گویند، حکومت هنوز نتوانسته بخشی از شهروندان مظلوم این دیار را اولین ضرورت حیاتی یعنی آب سالم بهره مند کند. آلودگی آب و بی بهره ماندن از لوله کشی البته تنها مشکل مردم این دیار نیست، گرد و خاک هم همچنان مردم چند استان غرب کشور از جمله خوزستان را آزار می دهد، و به این باید بی بهره ماندن مردم این منطقه ی نفت خیز و گازخیز از لوله کشی گاز را هم افزود، و همچنین جنبه های دیگری از محرومیت و توسعه نیافتگی.
روستایی که در فیلم زیر می بینید، یکی از دهها و شاید صدها منطقه ای باشد که در چنین وضعیت فجیعی زندگی می کنند. این گزارش ظاهرا از سوی خبرنگاران صداوسیما تهیه شده، اما از پخش آن جلوگیری شده و اکنون برای کلمه ارسال شده است. کاش مسئولان کشور هم این فیلم تلخ را ببینند و بعد پاسخ بدهند که با چه رویی همچنان خود را موفق می نامند، دولت فعلی را بهترین دولت تاریخ می خوانند و بدتر از همه، بدون توجه به ناتوانی حکومت از اداره ی همین مقدار جمعیت، خواستار افزایش جمعیت کشور هم می شوند.



همانطور که امام جنایتکاران، اول انقلاب وعده فرمودند: آب و برق برای مستضعفان رایگان شد! هر چند که رایگان بود!!!



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر