۱۳۹۰ مهر ۳۰, شنبه

صحنه فجیع زیر گرفتن کودک چینی توسط دو خودرو و عبور ۱۸ عابر بی تفاوت از کنار آن

خبرآنلاین: دختر دو ساله چینی بعد از آنکه دو بار توسط دو ماشین زیر گرفته می شود، دچار مرگ مغزی شده و این در حالی است که مطابق تصاویر ضبط شده، ١٨ نفر از کنار این صحنه، بی خیال می گذرند.
دیلی میل گزارش داد: حادثه مذکور در بازار گوآنکفو در منطقه هوآنگفی از توابع فوشان رخ داد. بر این اساس ساعت پنج و سی دقیقه ١٣ اکتبر در حالی که دختر دو ساله ای قصد عبور از عرض بازار را داشته توسط خودروی ون زیر گرفته می شود.

قربانی یویی یوئیم نام داشته که بعد از اینکه تصادف می کند کسی به کمک وی نمی شتابد و خودروی دوم نیز او را زیر گرفته و فرار می کند.
طبق ویدئویی که از این صحنه گرفته شده، کل حادثه از ابتدا تا زمانی که به کمک وی می شتابند بیش از ٧  دقیقه طول می کشد. در طول این ٧ دقیقه ١٨ نفر از جلوی این دخترک معصوم گذشته بدون اینکه حتی به وی نگاه کرده و کمکش کنند.
سپس زنی که در حال تمیز کردن بازار بوده و ظاهرا خارجی بوده (کارگر زباله غیر چینی) به کمک دختر بچه شتافته و با تلفن کردن به مادر بچه سعی می کند به او کمک کند. مادر بچه بلافاصله به بازار آمده و دختر خود را به بیمارستان می برد. پدر دخترک در حالی که اشک می ریخت به تلویزیون محلی گفت دوست دارم بچه ام دوباره بابا بگوید.

پلیس توانسته هر دو راننده را بازداشت کند. ابتدا راننده دوم بازداشت شده و بعد با انتشار شماره پلاک دومین ماشین، راننده آن نیز بازداشت شد.
ویدئوی این حادثه در سایتهای چینی بازتاب زیادی داشته و در کمتر از ١٧ ساعت به گفته منتشر دهنده آن بیش از ٧٠٠ هزار نفر آنرا دیده و ٦٢٠٠ کامنت برای آن گذاشته اند.
دختر بچه ٢ ساله چینی امروز درگذشت...
البته الان همه با خودشون میگویند: وای که این چینی ها چقدر بی احساس، بی تفاوت و بیرحم هستند ( که البته اغلبشان همینطور هم هستند) ولی یادمان باشد که مردم ما هم اغلبشان دست کمی از چینی ها ندارند!

مخالف این نظر هستید؟ یک بار دیگر به صحنه دلخراش جان دادن جوانی در میدان کاج تهران، در حضور پلیس و مردم نگاهی بیاندازید!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر