۱۳۹۰ مهر ۲۸, پنجشنبه

کشتن بیش از ٤٨ شیر، ببر و دیگر حیوانات وحشی بدستور کلانتر اوهایو

بدستور کلانتر شهر اوهایو، بیش از ٥٠ حیوان وحشی از جمله ١٨ ببر کمیاب و در حال انقراض بنگال کشته شدند.


صاحب پارک حیوانات پس از آنکه درقفس حیوانات را باز کرد، به زندگی خود پایان داد.

سراسر شب به حیوانات شلیک کردند و بیش از ٤٨ حیوان را بیرحمانه کشتند و تازه یادشان افتاد، چیزی به اسم دارتهای بیهوش کننده وجود دارد! و میتوان آنها را زنده گرفت!
جناب کلانتر اوهایو چنان وحشتش گرفته بود که تنها فکری که به مغز یخ زده اش رسید، دستور کشتار بود!

اینقدر دم از اشرف مخلوقات میزنند و زمانی که باید از این شعور انسانی استفاده کنند، مغزشان تبدیل به پهن میشود و در نهایت و طبق معمول انسانها، احمقانه ترین و بیرحمانه ترین راه را انتخاب میکنند: کشتار!!!
بگفته ایشان:" امنیت عمومی نگرانی اصلی من بود. در مسیر دستور دادم هر حیوانی که به نظر می آید دارد (از محوطه مزرعه) خارج می شود را، از پا در آورند. ما نمی توانیم اجازه بدهیم حیوانات (خطرناک) آزاد در این ایالت بگردند."

و این در حالی است که طبق قوانین اوهایو،افراد اجازه نگهداری از حیوانات وحشی را دارند و امنیت عمومی و رفاه حیوانات هم کشک میباشد!

از تمامی حیوانات این مرد روانی که جواز نگهداری حیوانات وحشی را به او داده بودند، بجز یک میمون که از سرنوشت او خبری در دست نیست، ٤٨ حیوان ( ١ گرگ، ٦ خرس سیاه، ١٧ شیر، ١٨ ببر بنگال، ٢ خرس گریزلی، ١  بابون،  و ٣ شیر کوهستان) کشته، سه پلنگ، یک خرس و دو میمون زنده گرفته شدند، که قرار است آنها را به باغ وحش کلمبوس بفرستند تا به زندگی دردناک در اسارتشان ادامه دهند. و آدمیان برای تماشای زجر آنها به صاحبان باغ وحش ها پول پرداخت کنند!
به گفته ی خود این جناب کلانتر که سرعت عملش در یافتن راه چاره های انسانی  "تحسین برانگیز!!!" است نگهدارنده این حیوانات "Terry Thompson"  بارها متهم به رفتار بیرحمانه و شقاوت آمیز نسبت به حیوانات شده بود که از قرار جناب کلانتر اوهایو " Matt Lutz" احتیاجی به دخالت در این موارد را نمیدیدند!

گزارش جامعه انسانی ایالات متحده آمریکا "The Humane Society of the United States" را در مورد نگهداری حیوانات وحشی در اوهایو را تحت عنوان: جاذبه های کشنده اوهایو

مروری بر مسائل مربوط به حیات وحش اسیر در اوهایو
را در اینجا بخوانید
 
بعد از مسئولان سازمان محیط زیست و باغ وحش تهران که ید طولایی در کشتار شیرها و ببرها دارند، چشممان به این جناب کلانتر روشن!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر