۱۳۹۰ مهر ۹, شنبه

وقتی در ایران کشتار حیوانات دیدنی میشود!

چندی پیش ویدئویی از کشتارگاه های آمریکا، اروپا و دیگر کشورهای جهان، در یوتیوب به نمایش درآمد با این عنوان: آنچه کارخانه های تولید گوشت نمیخواهند شما ببینید. زیرا اینگونه فیلمها اغلب با دوربین مخفی گرفته میشوند.

بقول پل مک کارتنی:

اگر کشتارگاه ها دیوار شیشه ای داشتند، همه گیاه خوار میشدند
حالا نمیگوییم همه، میگوییم اگر بعضی از مردم میدانستند در پس این بسته های وسوسه کننده ی گوشت چلو خورشت شان چگونه حیوانات بی دفاع را با درد و زجر و قساوت کشته اند، شاید بعضی، از این بعضی، گیاهخوار میشدند.

اما در ایران اسلامی اینچنین نیست!

زیرا مردم ما این را خوب میدانند! و هر روز شاهد این صحنه ها هستند. شاهد که چه عرض کنم! هر کدام برای خود قاتل و قصابی کارآزموده هستند!
هر بار که یکی عروس میشه، مریض میشه، خانه و ماشین میخره، حاجی میشه، آقا پسر دار میشه و از همه مهم تر بمناسبت عید "سعید" قربان!!! خلاصه کلام اینکه، کشتار حیوانات در کوچه و خیابان برای مردم مسلمان و معتقد ما، از پیر و جوان تا حتا کودکان امری بسیار عادی شده!
آنقدر عادی که عکاس مفتخور، بی هدف و سنگدل خبرگزاری مهر هم آنرا فهمیده! و با غرور و افتخار تمام این گونه عکسها را گرفته و تقدیم خبرگزاری مهر کرده و پولی هم بابتش گرفته و حتمن با پولش هم یک گوسفند بمناسبت این موفقیتش خریده و سر بریده که حتمن بزودی شاهد این سری تصاویر هم از جانب ایشان خواهیم بود!!!
از قرار معلوم دست اندرکاران خبرگزاری مهر، تصور میکنند با انتشار اینگونه تصاویر، مردم سپاسگزار آنها میشوند که چنین گوشت سالم، بهداشتی و خوردنی ای در حکومت اسلامی مان تولید میشوداست!!!
اما این تمامی ماجرا نیست که نفرت مرا اینطور برانگیخته! چون بهرحال همه میدانیم کشتار انسانها و حیوانات از عادی ترین و اصولی ترین قوانین حکومت اسلامی مان است!
اگر روی جستجوگر گوگول بنویسید: گزارش تصویری از کشتارگاه دام در ورامین، میبینید بعضی سایت ها ی پوچ و بی ارزش ایرانی که فقط کارشان انتشار عکس از این سایت و اون سایت است و هدفی جز جلب یک عده بی همه چیز تر از خودشان را ندارند یک کلمه دیدنی هم به آن اضافه کرده اند!!!

بیخود نیست که از ٧٥ میلیون ایرانی داخل ایران و صدها هزار ایرانی خارج از ایران، فقط ٣٢٠ نفر زیر درخواست برخورد شایسته قضائی با کشتار ماده خرس و توله هایش در سمیرم اصفهان را امضا کرده اند!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر