۱۳۹۰ اسفند ۲۸, یکشنبه

قربانی جدید وحشیگری در شهرستان نور

که عشق آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها...
بی گمان بعضی پس از خواندن این درخواست می خندند! کسانی که طبق روال معمول، خود کاری نمیکنند ولی مدام فریاد وا انسانهایشان گوش ها را کر میکند و از سر شرمندگی و خجلت از خود، به دیگران میخندند!!!
اما خوشبختانه انسانهای واقعی مانند خانم آزاده محجوب هم زیاد پیدا می شوند و من مطمئن هستم که روی کمک این انسانهای شریف می توان حساب کرد
زادروز این بانوی از خود گذشته و فداکار را با کمک به درمان این سگ، شادباش بگوییم و در این شب آخر سال به این سگ دردکشیده کمک کنیم ...
لیو، سگ نر حدود یکساله ایست که امروز ٢٨ اسفند ١٣٩٠ حداقل ٨ روز از زمان شکسته شدن بازویش بدست یک نادان شیطان صفت در شهرستان نور میگذرد.از شب پنجشنبه گذشته که او را برایم از شهر نور آوردند خدا میداند که چه ها بر سرم آمده.تمام شب زوزه میکشد از درد.روزها گوشه ای کز میکند و با ابروهایی گره کرده به من مینگرد.از ا...و عکس رادیوگرافی تهیه کردم و چنانکه میبینید بازوی راستش از هم جدا شده.باید در کرج روز دوم فروردین ٩١ عمل بشود.
چنان ضربه کاری بوده که عمل کردنش تنها از دست یک متخصص جراحی ارتوپدی برمی آید.فعلا به دست او آتل بسته ایم تا ٢ فروردین که برود برای عمل. رشتی ها میدانند که دیروز،شنبه ،چه برفی آمد،چه رنجی بردم برای حمل این سگ بالای ٢٠ کیلو به کلینیکهای مختلف برای تهیه عکس و ویزیت.خودم هم مریض بودم و به شدت با کمردرد دست و پنجه نرم میکردم واقعا چاره چیست؟ تمام مدت بر کسی که چنان ضربه ای را بر بازوی نازنینش فرود آورده دارم لعنت میکنم،که چنین نوروزی را برای من و او رقم زده.
من خود زاده ی ٢٩ اسفند هستم و سیاره ی من خورشید است.لیو واژه ای پارسی به معنای خورشید را ،بر این زبان بسته ی بینوا نهادم چون ظاهرا خداوند به عنوان هدیه تولد امسالم،او را در مسیر من نهاده است! خود خدا میداند که چه رنجی بردم تا سگها و گربه هایم زودتر آماده ی واگذاری شوند و اینجا کمی خلوت شود ،به امید آنکه ،نوروز امسال یکی دو روزی با همسرم (که چه خونی در سال ٩٠ در دلش کردم با اینهمه حیوان مریض )به سفر بروم و دمی بیاسایم اما نشد که نشد!!! فردا زادروز من است اما یک چشم اشک و یک چشم خون دارم.
سگهای بیمارم ،امید،رافادو،سهی،DEDO،آبی،اگوستینو،دودی و گربه هایم نارنجی،بهارک،بینا،میدو،تارا،رسا...کلا امروز ١٠ گربه اینجاست و ٨ سگ ...
عجب نوبهاریست مرا...
دوستانم،چنانکه میتوانید به لیو کمک کنید. از روزی که آمده تا لحظه تایپ این مطلب کلا ١٧٥ هزار تومان خرج برداشت.رادیوگرافی و آتل بندی اش،هزینه حمل و نقلش داروهایش ... گفتند به ما تخفیف میدهند و با حدود ٤٠٠ هزار تومان عملش میکنند.البته خرج رفت و آمدش هم هست به کرج و برگشت به رشت.حالا دارو و غذا و...بماند،کلا یک میلیون تومانی خرج برمیدارد.
راههای کمک به لیو:
1- کمک مالی
2- حمل لیو صبح روز دوم فروردین از رشت به کرج برای اینکه عمل بشود.
3- حمل لیو روز دوم فروردین (بعد از انجام عمل) از کرج به رشت که به عصر همانروز برمیخورد.
4- همراهی لیو از مقصد رشت و همچنین در کلینیکی که در کرج عملش میکنند.چون من قادر به رفتن با او به کرج نیستم.
5- اهدا پتو و تشک مناسب ،داروهای تقویتی مخصوص سگ و یا حتی انسانی نظیر کلسیم،مولتی ویتامین...و غذای خشک سگ مارک رویال کنین (فقط نوع ویژه مشکلات استخوانی)،کنسرو و غذای گرم مثل مرغ و گوشت قرمز
برای لیو دعا کنید که بازوان دردمندش به هم زودتر پیوند بخورد تا همچون دوستان شادش که در این خانه ی کوچک،درمان شدند به زندگی برگردد.
آزاده محجوب
بیست و هشتم اسفند١٣٩٠
تیم حامیان حیوانات گیلان
شماره تلفن آزاده محجوب ٠٩١١٩٤٦٨٦٤٧شماره كارت همين حساب ٦٢٨٠٢٣١٤١١٨٥٥٥٣٨شماره حساب بانك مسکن
٣١٠٠١١٧٥٨٥٨١
پی نوشت:
از فیسبوک آزاده محجوب: دوستان گرامی تا این لحظه ساعت دوازده ظهر یکم فروردین ١٣٩١ مبلغ پانصد و ده هزار تومان برای لیو واریز شد. از تک تک عزیزان ممنونم. فردا صبح ساعت ده در کرج کلینیک کلبه ی حیوانات عمل خواهد
دوستان برای لیو دعا کنید چون الان در اتاق عمله .....
لیو، سگ نر حدود یکساله ایست که بازویش بدست یک نادان شیطان صفت در شهرستان نور شکسته شده بود الان در کرج در حال عمل شدن هست...هر کسی خواست به لیو کمک کنه چه فیزیکی چه مالی الان هم میتونه کمک کنه...
با سپاس ویژه از آقای رامیاد پاک منش و (کاربر)mamadparsa که به تازگی به تیم ما پیوستند و هر دو در کرج و پیش لیو که... داره عمل میشه هستند.
آزاده محجوب
٢ فروردین ١٣٩١ تیم حامیان حیوانات گیلان
دوستان عزیز عمل لیو سخت ولی موفقیت آمیز بود و الان تموم شد..یک ماه ونیم باید تحت نظر باشه و یک بار دیگه باید بره کرج...٢٠ روز دیگه هم باید رادیوگرافی بشه....
از تمام کسانی که برای عمل این فرشته زیبا کمک کردند چه مالی و چه فیزیکی صمیمانه متشکریم.
٢ فروردین ١٣٩١ 
عکس جدیدی از لیو

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر