۱۳۹۱ فروردین ۴, جمعه

ازدواج زن آمریکایی با یک الاغ و تحریف دروغ گزاری فارس

با سپاس فراوان از یک خواننده پیک ایران که این دروغ را آشکار کرد

خبر اصلی از دیلی میل:
با مونالیزا گورخر/خری که حیوان خانگی شد، آشنا شوید
مونا لیزا نام حیوان کمیاب دورگه ای است که از حاصل جفت گیری خر و گورخر بدنیا آمده
Mara Baygulova خواننده شناخته شده ی اپرا، این حیوان نایاب را از یک مزرعه تفریحی، در حالیکه تنها بود و مورد آزار قرار گرفته بود نجات داد و نام او را مونالیزا گذاشت.
بگفته محققان اکثر Zonkey ها( گورخر - خر) در باغ وحش ها زندگی میکنند و از آنجا که خر و گورخر تمایلی به جفت گیری با یکدیگر ندارند، از طریق تلقیح مصنوعی بدنیا آورده می شوند. حالا چه اصراری است؟ نمیدانم!
مونا لیزا، شکل و شمایلش بخصوص گوش هایش شبیه خر است ولی راه راه های سفید و سیاه بر روی گوش ها، یال، پشت و پاهای او و همچنین تیزپایی اش او را از خر متمایز می کند.
مارا می گوید مونالیزا بسیار با هوش است و دوست دارد همراه اسب ها چهار نعل بتازد.
او، مونالیزا را در پنجمین سالروز تولد پسرش بخانه آورد. زمانی که مارا، مونالیزا را نجات داد ٤ سال داشت و اکنون ١٧ سال دارد...
همین! و صحبتی هم از عشق و دلدادگی و ازدواج در میان نیست!
ولی خوب فکر بیمار آقایون خبرگزاری فارس که همه چیز را در رابطه با مسایل جنسی می بینند، از این خبر اینگونه برداشت کردند:
اوج انحطاط اخلاقی در آمریکا
دلدادگی ۲ ساله زن و الاغ آمریکایی به ازدواج ختم شد
به گزارش فارس، در تازه‌ترین نوع از ازدواج‌های عجیب آمریکایی، یک زن اهل شهر سیاتل با الاغ مورد علاقه خود ازدواج کرده است
این زن آمریکایی در خصوص این اقدامش گفت که پس از دلدادگی و تجربه بی‌نظیر ۲ ساله‌اش با این حیوان تصمیم گرفت که با آن ازدواج کند.
البته این تنها مورد از ازدواج آمریکایی‌ها با حیوانات نیست و چندی پیش نیز یک زن آمریکایی به نام لیندا با سگ خود ازدواج کرد. مجلس سنا نیز در سال گذشته میلادی قانون آزادی رابطه جنسی با حیوانات در ارتش آمریکا را تصویب کرد.
و صد البته دیگر خبرگزاریهای دو زاری و بی ارزش وابسته به حکومت اسلامی هم بدون هیچ گونه تحقیق و پی گیری از منبع اصلی خبر، ردیف این خبر دروغ و مسخره را منتشر کردند!!!
اینکه در اغلب کشورهای اروپایی و ایالت های آمریکا تجاوز جنسی به حیوانات، قانونی است و هیچ جرمی بحساب نمی آید! دلیل عقب ماندگی، پستی، سطح تفکر پایین، فقر فرهنگی و قانون ناعادلانه و حیوان ستیزی اینگونه کشورهاست که بجای خود بسیار جای صحبت و تغییر دارد
ولی ای آقایون کاسه ی داغ تر از آش، بهتر است اول یک نگاهی به توضیح المسایل خمینی خودتان بیاندازید و اوج انحطاط اخلاقی را در آن جستجو کنید!!!
که نه انسانها حقوقی دارند و نه حیوان ها!!! و تنها در آن یک سری یاوه گویی ها درباره قوانین شکم و زیر شکم آمده!!! و شما بر آن مسند می کنید!!!
یاد مصاحبه مسیح علی نژاد با خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری فارس درباره تحریف پیام اصغر فرهادی می افتم که میپرسید منبع شما کجاست؟ و طرف هم هی میگفت منبع ما موثقه!!! من می گم موثقه!!! ما خبر مون رو منتشر میکنیم روی صفحه می ره!!! دیگه منبعش به کسی ربطی نداره!!!
و دست آخر هم خبر را درستش کردند!!!

۳ نظر:

  1. تو آمریکا چون احمق زیاده،این کارها هم عادی هست.

    پاسخحذف
  2. با سلام خدمت شما دوست عزیز
    نکته در این نیست که اینگونه اعمال در آمریکا عادی است یا نه. گفتگو بر سر این است که در دنیایی که کشتار و آزار حیوانات امری عادی شده، یک نفر پیدا می شود و این حیوان بسیار کمیاب را نجات داده و ١٢ سال است که با مهربانی از او نگهداری می کند و هیچ سخنی از عشق و دلدادگی، تجربه بی نظیر ٢ ساله و ازدواج در میان نیست!!!این یاوه گویی ها زاده ذهن بیمار نویسندگان این خبر می باشد.
    و از آنجا که در اسلام، حیوانات هیچگونه حقوقی ندارند و مهربانی به حیوانات امری مسخره، بی معنی و نابهنجار بحساب می آید، خبرگزاری فارس هم طبق روش همیشگی از فرصت سوءاستفاده کرده، بدون ذکر منبع خبر، با دستکاری و تحریف اخبار تلاش می کند مهربانی به حیوانات را امری مسخره و ناشایست جلوه دهد.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اگه مطالعه داشتی درمورد دشمنت که اسلامه سواد داشتی میدیدی چقدر به احترام و رعایت حقوق حیوانات توصیه شده .
      خیلی حوشحالیم که دشمنانمون کلا احمق ها بیسوادها و کینه شتری ها هستند که بدون علم و مطالعه دهن باز میکنن و خودشون مهر باطل بر حقانیت ادعاشون میزنن

      حذف