۱۳۹۰ اسفند ۱۱, پنجشنبه

حاشیه هایی از انتخابات فرمایشی

تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

برگه های آموزش و پرورش برای وادار کردن خانواده ها به رای دادن

در حالی که مردم رغبتی برای شرکت در انتخابات مجلس نهم نشان نداده اند، آموزش و پرورش با انتشار برگه هایی سعی در مجبور کردن خانواده دانش آموزان برای شرکت در انتخابات دارد.
به گزارش کلمه، در برگه ای که به دانش‌آموزان داده شده از آنان خواسته شده است تا در روز انتخابات به حوزه رای‌گیری رفته و آن را به رییس حوزه رای‌گیری بدهند تا مهر و امضا کند.
از طریق انتشار و توزیع چنین برگه هایی حکومت سعی دارد مردم را وادار به رای دادن کند.
این فشارها در حالی صورت می گیرد که آمار ساختگی سایتهای نزدیک به حکومت خبر از مشارکت بالای شصت درصد می دهد.
این در حالی است که بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی یک نهاد پژوهشی کمتر از ده درصد تهرانی ها در انتخابات شرکت می کنند و این رقم در شهرهای بزرگ نیز به همین صورت است
دستور ارشاد به روزنامه ها: از شور انتخاباتی تیتر نزنید برخورد می کنیم

به گزارش رسیده به کلمه، از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد به روزنامه ها ابلاغ شده است که تیترهای یک خود را به مطالب انتخاباتی اختصاص دهند که نشان دهنده شور انتخاباتی و مشارکت بالای مردم در انتخابات باشد.
بر اساس این گزارش، مدیران مسئولی که در برابر این خواسته مقاومت کنند با محدودیت های بیشتر و احتمال تعطیلی نشریه خود رو به رو خواهند شد.
فشار بر نشریات در حالی صورت می گیرد که فضای عمومی شهرها نشان از بی رغبتی مردم برای شرکت در انتخابات است.
گرانی روز افزون، عدم اعتماد عمومی، فضای ترس و ارعاب، عدم مسئولیت پذیری دولت و مسئولان، بی پاسخ گذاشتن ابهامات انتخابات مهندسی شده ۸۸، زندانی بودن تعداد زیادی از فعالان سیاسی و روزنامه نگاران و غایب بودن نامزدهای گروه های مختلف فکری از جمله مواردی است که منجر به عدم مشارکت مردم در انتخابات مجلس نهم شده است.
برای هر صندلی مجلس ٧٢٠ شهید داده ایم، ١٠٠٠ نفر را اعدام کرده ایم، هزاران نفر را زندانی و شکنجه کرده ایم، هزاران نفر را از کار بیکار و اخراج کرده ایم، میلیاردها دلار دزدی و اختلاس کرده ایم، میلیونها ایرانی زیر خط فقر زندگی میکنند و ما، باز هم از رو نمیرویم و شما، باز هم با شرکت کردن در انتخابات، آب به آسیاب ما خواهید ریخت!!!
اشتباه نکنید هزینه این تبلیغات را کاندیداهای "شریف!" اصول گرا از راه کار "طاقت فرسا!" و "عرق جبین!" تامین کرده اند! دیگه بدبینی هم حدی داره همه که مانند آقازاده رهبری نیستند که ١٦,٠٠٠,٠٠٠,٠٠٠ یورو دزدی و اختلاس کنند!!!بوی پول نفت و مالیات مردم آید همی!
 توضیح و ربط این دو تصویر با شما!
به ریش نماینده ها میخندند!
متحیر از شور انتخاباتی امت مسلمان!
بیایید... بیایید... ببینید چگونه حق کارگرهای زحمتکش رو خوردیم، آنها را اخراج، زندانی، شکنجه و اعدام کردیم!
نمونه ای از فرهنگ اسلامی در تبلیغات! همه شون سروته یک کرباسن ولی چشم دیدن همدیگر رو ندارن!
احترام به محیط زیست به سبک حکومت اسلامی!  
رهبر جنایتکاران: انتخابات پر شور، نظام جمهوری اسلامی را جوانتر از آنچه هست خواهد کرد
 از این هم جوانتر؟!
و اما در پایان جوک سال:
اگر در انتخابات شرکت کنید، آمریکا به ایران حمله نمیکند!!!

تا چه حد این رژیم جنایتکار باید زبون و درمانده شده باشد و از نارضایتی های مردم در وحشت و هراس که این چنین به هر دستاویزی متوسل شود! نقل قولهای دروغین و ناگفته از رسانه هایی که بقول خود رژیم جنگ نرم را تبلیغ میکنند!!!
آزموده را آزمودن خطاست!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر