۱۳۹۱ اسفند ۲۰, یکشنبه

در حاشیه شهادت چاوز عليه السلام

 
گام نخست: هیات دولت به دنبال درگذشت هوگو چاوز روز چهارشنبه را در ایران عزای عمومی اعلام کرد.
گام دوم: رونمایی از تمبر هوگو چاوز با حضور احمدی نژاد.
از آنجا که بگفته معاون احمدی نژاد : "چاوز با الهام گرفتن از آرمان های آقای خمینی تربیت شده بود."
 حتمن قدم بعدی رییس جمهور داغدارمان دستور برای کندن یک چاه دیگر در جمکران است تا وقتی امام زمان و حضرت چاوز علیه السلام  خواستند ظهور کنند تنگی جا باعث مشکلات نشود!!!
این خبر را یادتان هست؟
به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سفر رییس‌جمهوری اسلامی ایران به ونزوئلا ٣٨٤ واحد مسکونی از پروژه‌های ساخت مسکن توسط ایران در این کشور افتتاح و در اختیار مالکان آنها قرار گرفت.

احمدی‌نژاد در مراسم بهره‌برداری از این واحدهای مسکونی ضمن ابراز خرسندی از ارائه خدمتی بزرگ و ارزشمند به ملت ونزوئلا از سوی کشورمان، مسکن را پایه زندگی و آرامش انسان دانست و گفت:‌ امروز مشکل مسکن به عنوان دغدغه بخش عظیمی از مردم جهان (ایران؟!!!) بشمار می‌رود و خوشبختانه در ونزوئلا با برنامه‌ریزی مناسبی که صورت گرفته شاهد انقلابی بزرگ در زمینه ساخت و ساز مسکن خواهیم بود.
هوگو چاوز رییس‌جمهور ونزوئلا نیز اجرای پروژه‌های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا را حائز اهمیت و به نفع (؟!!!) دو ملت دانست و اظهار داشت: یکی از بزرگترین عواملی که دولت ونزوئلا را به انجام و اجرای این پروژه‌ها ترغیب کرد دولت و رییس‌جمهور ایران بود و ما امروز شاهد نتایج همکاری‌ها خوبی میان دو کشور هستیم.
احداث واحدهای مسکونی در شهر جدید اوخداء در فضایی بالغ بر ٧٢٠ هزار متر مربع به عنوان یکی از پروژه‌های مشترک میان جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا است که علاوه بر واحد های مسکونی شامل فضای سبز، فضاهای عمومی، پارکینگ ایستگاه‌های امداد و پلیس، مراکز درمانی، ورزشگاه، مدرسه و مهد کودک است.
این فیلم رو هم از درددل هموطنان زلزله زدمان ببینید...
 درباره احساسات پاک احمدی نژاد نسبت به هوگو چاوز و مادرش بیشتر بخوانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر