۱۳۹۳ دی ۱۵, دوشنبه

هنر عشق بازی به سبک حوزه علمیه قم

«دامن چاکدار بپوش، که وقتی راه می‌روی، شوهرت پشت پاهایت را ببیند و تحریک شود. دامن کوتاه بپوش تا ران‌هایت را ببیند و تحریک شود. رو به روی شوهرت بنشین و پاهایت را روی همدیگر بیانداز که ران‌هایت را ببیند.»

گوینده این جملات، حسین دهنوی، روحانی جنجالی است که به عنوان کارشناس مسائل خانواده در سال فرهنگسرای نور شهر قم، مذهبی ترین شهر ایران نشسته و برای انبوهی از زنان محجبه که اغلب چادری هستند، سکس تدریس می کند. او البته از تعبیر هنر عشق بازی استفاده می کند و زنان مذهبی هم محو حرف هایش شده اند و بعضی قلم به دست گرفته‌اند و حرفهای او را یادداشت می‌کنند: «نقاط حساس بدن زن که مرد را تحریک می‌کند، زیر بغل و قسمتی از سینه‌های زن است. لذا ما به خانم ها می‌گوییم برای همسرت تاپ بپوش. کسانی که بدنشان سفید است، لباس‌های زیر مشکی به شدت مرد را تحریک می کند. سعی کنند عمدا لباس زیر را به مرد نشان بدهند که تحریک کننده است. خانم هایی که سبزه و یا گندمی هستند لباس زیر سفید بپوشند که برای مرد تحریک کننده است، البته فقط دو بار در هفته، هر روز نپوشید، مرد اشباع می شود، من به خانم ها می گویم: آب کم جوی، تشنگی آور بدست / تا بجوشد آب از بالا و پست [بیتی از یک شعر مشهور مولوی].»
علاوه بر تلویزیون که به نظر می رسد ار راه انتخاب شده توسط آقای دهنوی راضی است، مسئولان دولت احمدی نژاد هم از او تقدیر کردند. مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت وقت در سال ۹۰  به خاطر همین سخنرانی‌ها از او تقدیر کرد و جایزه  برتر سلامت را به او داد.
از آنجا که اسلام دین مساوات و برابری است٬ بد نیست مرضیه خانم وحید دستجردی هم به مردان مسلمان بیاموزد که چتور بنشینند و راه برن و کجاشون رو نشون بدن تا خواهران زینب تحریک شوند؟!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر