۱۳۹۴ شهریور ۱۲, پنجشنبه

وقتی که انجمن حمایت از حیوانات خودش سگ میکشد

هر دم از این فاضلاب بوی گندی به مشام می رسد!
از قرار٬ درآمد انجمن حمایت از کشتار حیوانات٬ تنها از دریافت حق عضویت ها و پانسیون و فروشگاه و قرض الحسنه و دیگر کمک های مالی نیست٬ از شهرداری هم بابت کشتن سگ ها پول می گیرن!!!
وقتی که انجمن حمایت از حیوانات خودش سگ میکشد!!!

در این کلیپ علی نجفی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد به موضوع وحشتناکی اعتراف میکند و آن اینکه انجمن حمایت از حیوانات طی مدت ۲ سال کشتار سگهای بی سرپناه را در دست داشته.

میدانید معنی آن چیست؟؟؟ یعنی آقای مهدی میرهاشمی نماینده ی انجمن حمایت از حیوانات زیر سایه و پوشش نام انجمن سگهای بی دفاع را کشتار میکردند و هیچ چیز وحشتناک تر از آن نیست که انجمن حمایت از حیوانات در این جنایت شنیع و کثیف دست داشته باشد!!!

از تمامی حامیان حیوانات خواهشمندم با تماس به دفتر انجمن حمایت از حیوانات بخاطر جنایتی که رخ داده تماس بگیرند و به انتخاب چنین نماینده ای که در مشهد سگها را برای مدت ۲ سال می کشته اعتراض کنند تا دیگر شاهد سو استفاده از نام و پوشش "حامی حیوانات" نباشیم
تلفن دفتر انجمن حمایت از حیوانات 2166906700-98+
کشتار سالانه ۸ هزار سگ در مشهد
دیده بان حقوق حیوانات:  کنترل جمعیت سگ های ولگرد و راه های مقابله با آن همواره یکی از موضوعات مورد بحث دوستداران محیط زیست بوده که تاکنون در شهر مشهد گریبانگیر ۸ هزار سگ شده و آن ها را به کام مرگ کشیده است.
به گزارش خبرنگار مهر، کنترل جمعیت سگ های ولگرد و مزاحم که همواره برای شهروندان با بیماری هایی نظیر هاری و سالک همراه بوده است یکی از اقدامات اجتناب ناپذیر در شهر ها محسوب می شود که در سال گذشته منجر به تلف شدن تعداد ۸ هزار سگ توسط شهرداری مشهد شده است.

مرگ آرام تنها نسخه پیچیده شده برای سگ های ولگرد در این کلانشهر است که با تزریق مواد شیمیایی قلب آنها را مجبور به ایستادن می کند؛ شیوه ای که بسیاری از دوستداران محیط زیست به آن انتقاد دارند و می گویند به دلیل گران بودن مواد مورد نیاز برای بیهوشی و مرگ آرام معدوم کنندگان را واداشته تا از اسید برای مرگ سگ ها استفاده کنند.

بسیاری از کارشناسان و دوستداران محیط زیست ااعتقاد دارند که کنترل جمعیت سگ های ولگرد تنها با کشتار میسر نبوده و باید از راهکارهای دیگری مانند عقیم سازی، قلاده گذاری و شناسنامه دار کردن آنها اقدام به کنترل جمعیت آنها کرد.
معلوم شد چرا هیچوقت اخبار کشتار سگ ها را تو سایت و صفحه شان پخش نمی کردن!!!
درباره انجمن حمایت از کشتار حیوانات بیشتر بدانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر