۱۴۰۱ آذر ۳۰, چهارشنبه

اتحاد و همبستگی ایرانیان خارج از کشور در همراهی با خیزش انقلابی مردم ایران

همگام با مردم داخل ایران
 تحصن و اعتصاب غذای ایرانیان مقابل پارلمان کانادا در سرمای شدید اتاوا در اعتراض به "کم‌کاری جامعه جهانی مقابل جنایات جمهوری اسلامی"
راهپیمایی انقلابی هموطنان آزادی‌خواه مقیم فرانسه در حمایت از انقلاب مردم ایران در نوفل لوشاتو؛ مقابل اقامتگاه سابق خمینی دجال. بی‌شرف٬ بی‌شرف!
مرگ بر خامنه‌ای ـ لعنت بر خمینی
ایرانیان اسلو در یک حرکت جمعی و هماهنگ از دولت نروژ خواستن سفارت رژیم رو تعطیل کند
ایرانیان و کنشگران کانادا در تورنتو در همراهی با خیزش انقلابی مردم ایران و اعتراض به اعدام، شکنجه و کشتار معترضان، تظاهرات گسترده‌ای را در مرکز این شهر برگزار کردند و علیه جمهوری اسلامی و علی خامنه‌ای شعار دادند.
اعتراض نمادین گروهی از ایرانیان ساکن گوتنبرگ سوئد در حمایت از خیزش انقلابی هموطنانشان با پوشش شخصیت‌های سریال «سرگذشت ندیمه» و در دست گرفتن عکس کشته‌شدگان.
راهپیمایی اعتراضی در حمایت از خیزش انقلابی مردم ایران در شهر دوسلدورف
یکی از ایرانیان مقیم آلمان که ۱۲ روز مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی در فرانکفورت اعتصاب غذا کرده بود، می‌گوید: پیام من برای بچه‌های داخل ایران این است که خیابان‌ها را خالی نگذارید، ما هم در هر شرایطی از شما حمایت می‌کنیم.
اسلو، هامبورگ و ساسکاتون٬ شنبه ۲۶ آذر، ایرانیان ساکن این شهرها به خیابان آمده و یک صدا از مردم معترض ایران حمایت کرده و علیه جمهوری اسلامی شعار سر دادند.
جمعیت گسترده‌ای از ایرانیان و کنشگران در همبستگی با خیزش انقلابی مردم ایران تظاهرات گسترده‌ای را در شهر ونکوور کانادا برگزار کردند.
شنبه ۲۶ آذر، ایرانیان معترض ساکن مادرید اسپانیا در مقابل سفارت جمهوری اسلامی تجمع کرده و پرفورمنسی را برای اعدام محسن شکاری اجرا کردند.
اعتراض ایرانیان ساکن گرجستان به اعدام‌های داخل کشور
تجمع در بوستون در همبستگی با معترضان ایرانی
به‌ یاد مجیدرضا رهنورد، جوان معترض اعدام شده در مشهد، در تظاهرات ایرانیان در سن‌خوزه آمریکا.
او در وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «دوست ندارم بر سر مزارم برایم قرآن و نماز بخوانند...شادی کنید و آهنگ شاد پخش کنید.»
شنبه، ۲۶ آذر ۱۴۰۱؛ شماری از ایرانیان ساکن آوکلند نیوزیلند، در همبستگی با معترضان در ایران و محکوم کردن اعدام بازداشت‌‌شدگان دست به راهپیمایی زدند.
حمایت ایرانیان مقیم ملبورن استرالیا در حمایت از خیزش انقلابی ایران
و بسیاری شهرهای دیگر...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر