۱۴۰۱ اسفند ۳, چهارشنبه

ایرانیان خارج از کشور بازهم حماسه آفریدند.

اینبار در بروکسل! آنها خواستار قرار گرفتن سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی شدند. 
بیش از ۳۵هزار نفر در این تظاهرات شرکت کردند. نمیدونم چندتا آخوند با دیدن این جمعیت عظیم٬ سکته کردند؟! 
مسیح علینژاد در تجمع ایرانیان در بروکسل گفت: رمز پیروزی ما، اتحاد ماست. ما سال‌ها زخم‌خورده یک حکومتیم، ما سرما خورده یک زمستانیم. پیروز نخواهیم شد، اگر دست‌های هم را نگیریم. نفس حکومتی که نفس عزیزان ما را گرفت، می‌گیریم.
حامد اسماعیلیون گفت: در ایران آینده نظامیان در سیاست مداخله نمی‌کنند و اقتصاد به جای مداحان یونیفرم پوش، در دست متخصصان ایرانی خواهد بود.
علیرضا آخوندی، نماینده پارلمان سوئد: خواسته ما قرار گرفتن نام سپاه در لیست سازمان‌های تروریستی است.
پیام مرکز احزاب کردستان ایران به تجمع ایرانیان در بروکسل: سپاه پاسداران نگرانی و خطر بزرگی برای منطقه خاورمیانه و حتی کشورهای دموکراتیک ایجاد کرده است.
دانیال ایلخانی‌پور نماینده پارلمان ایالتی هامبورگ در تجمع ایرانیان در بروکسل: مسیر طولانی و سختی پیش‌رو داریم، اما تا زمانی  که به هدفمان نرسیم، آرام نخواهیم نشست.
تئو فرانکن عضو پارلمان بلژیک  در تجمع ایرانیان در بروکسل: ما به مبارزه شما احترام می‌گذاریم و شما هم می‌توانید روی حمایت ما حساب کنید. از مبارزه دست برندارید.
سعید بشیرتاش: جهان بدون سپاه پاسداران جای امن‌تری خواهد بود و ایران بدون سپاه پاسداران یک سرزمین آزاد خواهد بود.
اجرای آهنگ رویای ما توسط النا، خواننده اوکراینی در تجمع ایرانیان در بروکسل
هیلل نویر، مدیر اجرایی دیده‌بان سازمان ملل در تجمع ایرانیان در بروکسل گفت: من به عنوان یک وکیل حقوق بین‌الملل می‌گویم که تحت قوانین اتحادیه اروپا، تحقیقات قضایی کافی برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان‌های تروریستی وجود دارد.
دریا صفایی، عضو پارلمان بلژیک: این رژیم رفتنی است. روی این رژیم حساب نکنید٬ روی این مردم حساب کنید که آینده‌ای می‌سازند که امنیت برای جهان را تضمین خواهد کرد.
در میانه سخنرانی حامد اسماعیلیون گروهی از سلطنت‌طلبان افراطی که بعید نیست مزدوران جمهوری اسلامی نیز در میان آنها بوده باشند٬ با نواختن طبل شعار «کینگ رضا پهلوی» سر می‌دن اما مردم با هشیاری با شعار «اتحاد اتحاد» خفه‌شون می‌کنند!
اینهم یک نمونه‌ی دیگر از سلطنت‌اللهی‌ها!
اینهم اظهار فضله‌ی پیمان عارف٬ مزدور صادراتی خامنه‌ای که از قرار بیست دقیقه بعد که چشمای باباقوریش جمعیت رو دید٬ سریع توییتش رو حذف کرد! 
نکبتِ بدهمه‌چیز بعد یه توییت دیگه گذاشت و بیشتر رید به هیکل خودش!
:اینهم توییت تئو فرانکن عضو پارلمان بلژیک از تظاهرات بروکسل
بروکسل: ۲۰هزار نفر در تظاهرات علیه رژیم جنایتکار آخوندها شرکت کردند.
جریان مزدور همه را به کیش خویش خواند است! این مزدور دوزاری فکر می‌کنه نماینده پارلمان بلژیک هم مانند رسانه‌های خودفروش جمهوری عسلامی و خود مزدورش هستند که ارقام را بنفع خودشون بالا و پایین ببرن! 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر