۱۴۰۲ آذر ۱۵, چهارشنبه

برای سعید افکاری شجاع و نازنین

خانواده‌های جان‌باختگان و زندانیان سیاسی٬ در اثر تهدیدها و تحت فشارهای بی‌وقفه از سوی جمهوری اسلامی آنچه را در دل دارند نمی‌توانند بگویند و بنویسند. نمونه‌اش محمد روزبهانی برادر جاویدنام علی روزبهانی است که مجبورش کردند متنی را که به مناسبت سالگرد جان‌باختن برادرش که مصادف با سالروز تولدش هم بود٬ گذاشته بود را حذف کنه و از آن روز٬ دیگه چیزی ننوشته.
گاهی هم مجبور به نوشتن متن‌هایی می‌شوند که به آن اعتقاد ندارند.
امیدوارم سعید افکاری عزیز هم٬ حمله به نرگس محمدی را زیر چنین فشارهایی نوشته باشه...
 
با هیچ متر و معیار انسانی‌ای، نمیتونید رفتار تبعیض‌آمیز رسانه‌هایی که بودجه میگیرند تا صدای مردم ایران باشند در قبال زندانیان سیاسی مختلف رو توجیه کنید. شرافت انسانی اجازه نمیده مهر تایید بزنید به رفتار کسانی که ده‌ها بار در همین چند هفته‌ی گذشته نام کسی مثل خانم نرگس محمدی رو آوردن و هنوز هم جستجوی نام کسی مثل هانی شهبازی بعد از چهار سال تو صفحاتشون بی‌نتیجه می‌مونه.
سعید گرامی٬ اینبار که گذشت و این شد نتیجه‌‌اش
ولی بار دیگه پیش از اینکه به کسی مثل خانم نرگس محمدی، یعنی همون کسی که سال‌هاست از داخل زندان و یا در لحظه‌های کوتاه آزادیش صدای زندانیان بوده و هست حمله کنی، یه نگاهی به توییتر بنداز تا ببینی در عوض چندهزار بار به نرگس محمدی از شاح‌اللهی گرفته تا حزب‌اللهی و انقلابیون و عنقلابیون حمله و توهین شده.

و یه نگاهی هم به توییت‌های کسانی که زیر پُستت چَهچَه زدن و بَه‌ بَه گفتن بنداز تا ببینی آب به آسیاب چه کسانی ریختی!
شاحین چرخنده!
سالومه سیدنیا، لاشیِ مزدورِ شبکه عَن‌و‌گُه (من‌و‌تو)
البته پس از اعدام!!! نه چهار سال پیش!
صبا بختیاری، خون‌شورِ بد‌همه‌چیزی که کِیس پناهندگی‌اش، خونِ برادر‌زاده‌اش، جاویدنام پویا بختیاری و درد و رنج زندان برادرش منوچهر بختیاری است که البته برای نعناع پیاز‌داغش هم از ناهید شیرپیشه، مادر پویا هم سواستفاده کرده.
و صد البته مزدور سایبری، جیمز بی‌دین!!!
و سیلی از ارتش سایبری شاح‌اللهی و حزب‌اللهی‌ها!!!
و البته سعید عزیز این تنها خودت هستی که می‌تونی با یک متن درست، اثر ویرانگر توییت قبلی‌ات رو از بین ببری و صدای  تفرقه‌اندازان را خفه کنی...

و... برای مبارز خستگی ناپذیرِ اسیر در زندان، نرگس محمدی که شرافت انسانی اجازه نمیده مهر تایید بزنید به رفتار کسانی که ده‌ها بار در همین چند هفته‌ی گذشته نام کسی مثل خانم نرگس محمدی رو آوردن...
نرگس محمدی در تجمع اعتراضی در حمایت از مردم افغانستان در مقابل سفارت پاکستان در تهران
پاسخ برخی از خانواده‌های آبان به نرگس محمدی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر