۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

پس کجایید دوستداران محیط زیست؟

ای خلق فرو مانده کجایید همه
وز بهر چه مشغول هوایید همه
چرا کاری نمیکنید؟ چرا سکوت کرده اید؟ چرا کسی امضا نمیکنه؟
"مهار بیابان زایی فیلتر شد"
آیا این فقط یک تیتر و خبر رورانه بود؟ همین؟ تموم شد؟ دیگه، بیشتر از این به خودمون زحمت ندیم و بریم سر کار و زندگی خودمون؟!
بهرحال این هم پتيشن برای باز گرداندن مهار بیابان زایی به دوست داران محیط زیست ایران، هر چند که نوشته را نمیتوانم بخوانم - کامپیوتر من متن پتيشن را بزبان هیروکلیف نشان میده! -
ولی فکر کنم متنش چنین است: ما امضاء کنندگان زیر مراتب حیرت، تأسف و اعتراض خود را نسبت به خبر فیلتر شدن قدیمی ترین و محبوب ترین وبلاگ محیط زیستی ایران – مهار بیابان زایی – اعلام داشته و از مسئولین مربوطه می خواهیم تا هر چه سریع تر این انسداد اطلاعاتی را پایان دهند. به نظر ما، محمد درویش، نویسنده وبلاگ مهار بیابان زایی شایسته تقدیر و دست مریزاد است که بی چشمداشت برای اطلاع رسانی در این حوزه سالهاست می کوشد؛ نه این که به جای تشویق و تکریم، از نوشتن و تبادل اطلاعات با علاقه مندان و فعالان عرصه محیط زیست کشورش محرومش کنیم.
http://www.petitiononline.com/Desert90/petition.html

از حق نگذریم بدک هم نیست!! تا حالا از ٧٥ میلیون ایرانی داخل کشور و نمیدونم چند میلیون ایرانی خارج از کشور ٤٤ نفر امضا کرده اند!!

۳ نظر:

  1. دوست عزیز ، متن پتیشن به UTF-8است ، لطفا Encoding براوزر را تنظیم فرمایید . :)

    پاسخحذف
  2. با سلام خدمت شقایق عزیز و پوزش و شرمندگی فراوان بابت تاخیر در جواب...
    من همین الان توضیح شما را دیدم! چون معمولا نظری دریافت نمیکنم، به قسمت نظرات کمتر نگاه میکنم!
    و... با کمال تاسف چندان در مسایل کامپیوتری وارد نیستم و نمیدانم چتور باید encoding براورز را تنظیم کنم:(
    شاید شما بتوانید کمکم کنید؟

    پاسخحذف
  3. باز هم سلام
    من الان Encoding را عوض کردم ولی از قرار وبلاگ خودم حالا خرچنگ قورباغه نشان داده میشود!

    پاسخحذف