۱۳۸۹ آذر ۱۱, پنجشنبه

خانواده مصطفی کریم بیگی، از جانباختگان عاشورای ٨٨ به عدم اطلاع رسانی تهدید شدند

خبرگزاری هرانا - مأموران وزارت اطلاعات، اقوام و بستگان جانباختگان و بازداشتی های حوادث اخیر را مورد تهدیدات تلفنی قرار می دهند تا در رابطه با اطلاع رسانی پیرامون وضعیت جانباختگان و همچنین زندانیان سكوت نموده و از این امر خودداری کنند.
به گزارش كانون حمایت ازخانواده های جان باختگان و بازداشتی ها، خانواده مصطفی كریم بیگی یكی از جانباختگان عاشورای ٨٨، در این رابطه چندین بار مورد تهدید واقع شده اند، و بطور خاص خواهر مصطفی را چندین مرتبه با تماس به تلفن همراه وی، تهدید جدی كرده و از وی خواسته اند كه فعالیتی در رابطه با شهادت برادرش نداشته باشد و سكوت كند. این منبع حقوق بشری خاطرنشان می کند "البته این مورد یك نمونه از صدها نمونه گزارش هایی است كه از طرف خانواده های زندانیان و یا فعالین حقوق بشر و یا خانواده های جانباختگان در رسانه های مختلف منتشر گردیده است."

شهید مصطفی کریم بیگی، جوان ۲۷ ساله، یکی دیگر از شهدای عاشورای خونین است که به دست نیروهای حکومت به شهادت رسیده است.
به گزارش خبرنامه امیرکبیر مصطفی کریم بیگی در روز عاشورا در حوالی خیابان نوفل لوشاتو مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان سپرده است.
از روز عاشورا تاکنون ( ٢ بهمن ۱۳۸۸ ) خانواده کریم بیگی از وضعیت وی هیچ گونه اطلاعی نداشته و درحالیکه تصور می کردند وی در روز عاشورا دستگیر شده و اکنون در زندان به سر می برد، هفته گذشته عکس و پیکر او را در پزشک قانونی شناسایی کرده اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر