۱۳۹۰ دی ۱۸, یکشنبه

پیوستن حشرات به یگان‌های پلیس و امداد

یا آزار موجودات زنده برای اهداف نظامی؟

خبر بسیار هیجان انگیز! و افتخار آفرین! از یک دانشمند ایرانی، سراسر اینترنت را فرا گرفته!

یک دانشمند ایرانی در حال ساخت نوعی فناوری نجات است که در آن از حشرات برای بازیابی افراد زندانی در آوارها و مناطق خطرناک استفاده می‌شود.
بگذریم از اینکه تا این سوسک کوچک و بدبخت ١٠ متر را در میان سنگ و کلوخ طی کند، زیر این بار سنگین از بین میرود، چه برسد به اینکه ساعت ها زیر آوار بدنبال انسانی زنده جستجو کند!!!

حال این سوال پیش می آید که اگر منظور کمک به انسانهای زیر آوار است، چرا این دانشمند استثنایی که از محل درآمد مالیات های مردم، امکان این را دارد که انواع و اقسام آزمایش های بیهوده و غیرانسانی را انجام دهد، چرا یکباره یک روبوتی کوچک درست نکرده که کار این سوسک بدبخت را آسان کند؟!

جواب آن، همانگونه که در خود گزارش هم آمده: از این حشرات همچنین می‌توان در صحنه‌های نظامی یا اماکنی که حضور انسان در آن خطرناک است، استفاده کرد.

نتیجه: بعد از این آدمها لازم نیست آدمها را بکشند، سوسک ها زحمت این کار را برایشان می کشند!

این را هم اضافه کنم که این دانشمند گرانمایه اولین و آخرین کسی که اینگونه آزمایشات و اکتشافات! موفقیت آمیز را انجام میدهد نیست و در اینگونه آزمایش ها تنها سوسک ها را زجر نمیدهند و از انواع گونه های حیوانی استفاده میکنند.
در گزارش همچنین آمده: این دستگاه‌های ریز، انرژی مورد نیاز خود را از حرکت بال حشرات به دست می‌آورند.
اما سخنی از این به میان نیامد که سالها بالهای هزاران سوسک را کندند و آنها را زجر دادند تا متوجه شدند "این دستگاه‌های ریز، انرژی مورد نیاز خود را از حرکت بال حشرات به دست می‌آورند."
به این چند ویدئو توجه بفرمایید، متوجه میشوید. هدف فقط بازیهای مثلا علمی است

تیمی از دانشمندان! یا بهتر بگوییم دانش آموزان دبیرستانی، بمنظور تفریح، تحت نام آزمایشات علمی، سوسک ها را برقص در می آورند تا شاید! روزی! از این آزمایشات بسیار علمی! در ساخت اندام های مصنوعی عصبی انسانها که بسیار هم مشابه سوسک ها می باشد!!! استفاده شود!
ببینید این موجود کوچک و بیدفاع با چه سختی و زجری، باری این چنین سنگین را باید تحمل کند. هر چند که این دانشمندان! اعتقاد دارند با سوسک ها رفتاری انسانی دارند! البته این بستگی به این دارد که رفتار انسانی را چگونه تعبیر کنیم!

مسئله فقط این چند صد و یا هزاران سوسکی نیست که  برای مثلا دستیابی به پیشرفت های علمی زجر میدهند! مسئله میلیونها دلار بیزبانی است که از محل درآمدهای مالیات مردم به دانشمندانی از این قبیل پرداخته میشود تا با آزمایش های بیهوده و دردناک بر روی میلیونها موجود زنده، آنها را زجر کش کنند و اغلب هم یا به نتیجه ای نمی رسند و آزمایشات را قطع می کنند یا به نتیجه ای چنین بی معنی می رسند!
و صد البته این سوسک های کنترل از راه دور بزودی سر از فروشگاه های اسباب بازی فروشی هم در می آورند!
در پایان اگر از سوسک ها بیزارید، چندش تان میشود و یا میترسید، یکی از بهترین راه های کنترل و مبارزه با آنها پاکیزه نگاه داشتن خانه و شهرتان است!!!

و یا بهتر از آن، سگ و گربه به خانه تان بیاورید! میخندید؟ جدی می گم! من زمانی خودم سگ و گربه در خانه داشتم و یک دونه سوسک هم در خانه ام که از شما چه پنهان همیشه هم تمیز و مرتب نبود، پیدا نمیشد. نه اینکه سگ و گربه ها سوسک ها رو میخوردند! نه! اصلا نمی آمدند به خانه ام! حالا این چه سری دارد؟ فقط میتونم بگم حتما سوسک ها، حیوانات دیگر را بو میکشند و احساس خطر میکنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر