۱۳۹۲ آبان ۲۳, پنجشنبه

پتیشن مبارزه با درج مطالب ضدّ حیوانات در ایران

و استقبال شدید و اتحاد باور نکردنی دوستداران و حامیان حیوانات ایران!!!
چند نفر از حامیان حیوانات با تهیه این پتیشن از دیگر دوست داران حیوانات درخواست کرده اند تا برای پایان دادن به درج مطالب غیر واقعی و غیر اصولی علیه حیوانات در روزنامه‌ها و سایت‌های خبری، آن را امضا کنند. نویسنده این پتیشن به ٥٠٠٠ امضا راضی است!!!

اکنون پس از گذشت بیش از یک ماه از آغاز این پتیشن، تنها ٣٨٨٩ نفر آن را امضا کرده اند!!!
 در این درخواست نامه، نه به دین حیوان ستیز اسلام بی احترامی شده و نه به مقام جنایتکار رهبری، نه صحبتی از سیاست در آن است و نه تقاضای آزادی زندانیان سیاسی!!!
یعنی اگه شهامت امضا کردن یک چنین پتیشن ملایمی را هم نداشته باشیم، حقمون است  که این رژیم دزد و جنایتکار، تا ٥٠ سال دیگر هم مردم را در حالیکه این بار پوسترهای امام مجتبی را به دستشان می دهد، به مناسبت ٢٢ بهمن به خیابان ها بکشاند!!!

صفحه ای که این پتیشن را به اشتراک گذاشته، صفحه دیده بان گربه های ایران است با ١٩,٠٠٠ نفر لایکی که شبانه روز در حال قربون صدقه رفتن حیوانات هستند!!!
تنها اگر نیمی از این تعداد دوستداران این صفحه، بجای قربون صدقه رفتن و گذاشتن دیدگاه های لوس و بیمزه، این پتیشن را امضا کرده بودند، دو برابر تعداد مورد نظر امضا جمع می شد!!! ولی خوب چه کنیم که ما مردمی هستیم با سوپر فرهنگ ٢٥٠٠ ساله!!!
 خانم فتوره چی در پاسخ یکی از دوستان نوشته اند: "به بعضی از این صفحه های حامی حیوانات!!! گفتم لینک را شر کنید همه امضا کنند ولی نکردن."
این سبب شد تا به چند صفحه معروف به اصطلاح حامیان و دوستداران حیوانات بی خاصیت، مشکوک ولی با تعداد لایکی های بالا و همچنین برخی صفحه های فعال حامیان حیوانات سر بزنم و ببینم کدامیک این پست را به اشتراک گذاشته اند.

این هم نتیجه گشت و گذار بنده در صفحه های دوستداران و حامیان حیوانات که ادعا می کنند حامی حیوانات هستند ولی این پتیشن را به اشتراک نگذاشته اند:
صفحه نفرت انگیز دوستداران حیوانات با ٦٨ هزار لایکی ( این دوهزارتا لایکی جدید رو از من دارن بخاطر افشاگری هام!!!)
‎انجمن حمایت از حیوانات معلول و آواره، با نزدیک به ٧٠,٠٠٠ لایکی که به تازگی، دیگر چپ و راست تقاضای کمک مالی نمی کند و با شدت هر چه تمام می خواهد با به اشتراک گذاشتن مطالب صفحه های حامی حیوانات، آبروی از دست رفته اش را بازگرداند!!!
واین هم فهرستی از برخی حامیان فعال و نیمه فعالی که دیگر مطالب صفحه های حامی حیوانات را به اشتراک می گذارند و مرتب پتیشن های گوناگون درباره حقوق حیوانات را در صفحه شان می گذارند (البته بیشتر پتیشن های خارجی!) ولی این پتیشن را نگذاشتند!
کمپین سفید با ٤,٧٦٠ دوستدار
پناهگاه حیوانات بی سرپرست مازندران با ٩,٦٥٢ دوستدار
فرهنگ حیوان دوستی را رواج دهیم با ٦,٧٦٤ دوستدار
بی آزاری بهترین دین است با ٩,٧٣٩  دوستدار
ایرانی به حیوانات عشق می ورزد با ١٢,٦٠٥ دوستدار
حامی حیوانات سوهانک با ٤,٢٥٠ دوستدار
دوست داران سگها با ٢٢,٣٦٨ دوستدار

حمایت از حقوق سگها با ١١,٩٦٠ دوستدار
حاميان حيوانات"سايه" با ٨,٨٦٦ دوستدار

حمایت از حیوانات ایرانی با ١٢,١١٣ دوستدار
حمایت از حیوانات بی سر پرست و گمشده با ٨,٨٢٥ دوستدار
و... صد البته انجمن حمایت از حیوانات ایران با ٥٩,٢٢٠ دوستدار که با هیچ گروهی همکاری نمی کنه و هیچ مطلبی را از دیگر صفحه های حامیان حیوانات به اشتراک نمی زاره و... اصولا کاری نمی کنه!!!
خلاصه اینکه صفحه های حامی حیوانات بسیاری را دیدم ولی محض نمونه و با کمال تاسف در هیچ صفحه ای این پتیشن را ندیدم!!! بجز در سایت پرشین پت و یک صفحه خبری...
می دونم وقت همگی تان طلاست!!! ولی اگه از یه مثقال از این طلاها گذشتید و وقت گذاشتید برای امضای این پتیشن، یه سر هم به سایت صلح سبز بروید و همگام با مردم سراسر جهان، پتیشن درخواست آزادی ٣٠ نفر از فعالان این سازمان را که بخاطر آینده کره خاکی مان مبارزه می کنند و اکنون در زندان های روسیه بسر می برند را امضا کنید...
البته می تونید بجای امضای این دو پتیشن، یه سر به صفحه های حامیان حیوانات بزنید و چند عکس را لایک کنید و چند تا دیدگاه الهی قربونشون برم! و وای چه نازه! هم بزارید که کاربردش خیلی بیشتره!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر