۱۳۹۲ اسفند ۱۷, شنبه

بزرگترین خشونت در غرب، شعار و اجرای برابری جنسیتی است

بسیج جامعه زنان کشور در بیانیه ای به مناسبت برگزاری کمیسیون مقام زن در سازمان ملل(۱۷ اسفند ماه، روز جهانی زن) اعلام کرد: بزرگترین خشونت در غرب، شعار و اجرای برابری جنسیتی است.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه که روز پنجشنبه انتشار یافته، آمده است: برگزاری این کمیسیون، بهانه ای است تا در آن به مشکلات موجود در حوزه زنان، راهکارهای رفع آن پرداخته شود که البته این امر موثر است و قابلیت طرح و رفع بسیاری از نارسایی ها در حوزه زنان را دارد.
«تغییر جایگاه متهم و شاکی، بدهکار و طلبکار در حوزه حقوق و تکالیف زن، سبب عدم تحقق این نتیجه و همچنین به انحراف کشیده شدن موضوع می شود، کشورها و سازمان های به اصطلاح مدافع حقوق زن در غرب واقعا تحت تاثیر سیاست های قدرت های غربی مسیر فضای موضوع را با اتهام زنی های گزینشی به گونه ای غبارآلود کرده اند که تشخیص ظالم و مظلوم در این حوزه بسیار سخت است.»
بسیج جامعه زنان کشور در این بیانیه با اشاره به اینکه بزرگترین خشونت در غرب، شعار و اجرای برابری جنسیتی است، ادامه می دهد: زنان همانند مردان در بیرون از خانه کار کرده، حتی در مشاغل مردانه نیز حضور دارند و هویت اصلی خود را از دست داده اند. زنان در دنیای غرب، بیش از همه از شعار تشابه صدمه دیده اند، افکار فمینیستی هرگز جایگاه و منزلت والای زن در جامعه را ندیده و همیشه با حسد و حسرت به جایگاه مرد به عنوان منتهای رشد بشر نگریسته است.
بسیج جامعه زنان کشور همچنین با اعلام اینکه اسلام در بدو تولدش به زنان حق مالکیت بر اموال خود و حق رای داده و شرکت در عرصه های سیاسی و حق تحصیل برای زنان را به رسمیت شناخته، می افزاید: کشورهای داعیه دار حقوق زنان نظیر انگلستان در سال ١٨٨٢ میلادی به زنان اجازه مالکیت و فرانسه در سال ١٩٤٤ به زنان اجازه مشارکت سیاسی داد.
این بیانیه با اشاره به احترام زنان ایران به دین اسلام و آموزه های آن اضافه می کند: بر خود واجب دانستیم، هرگونه جریان ضد دین را طرد کنیم، شیر زنان انقلاب و دفاع مقدس تاریخ جدیدی را پیش چشم زنان جهان گشودند و ثابت کردند که می توان زن، عفیف، محجبه و شریف بود در عین حال، در متن و مرکز بود. می توان سنگر خانواده را تمیز نگه داشت و در عرصه سیاسی و اجتماعی نیز، سنگرسازی های جدید کرد و فتوحات بزرگ به ارمغان آورد.
تازه!!! زنان غربی از لذت شیرین صیغه شدن هم محروم هستند!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر