۱۳۹۳ تیر ۱۰, سه‌شنبه

تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باش

در تاربرگ فضول محله که بخاطر تک و توک نوشته های سودمندش به ویژه در رابطه با حقوق حیوانات به آن سر می زنم٬ تصویری از یک گربه گذاشته شده با این سرنویس: «یک آدم خلاق موهای گربه اش را تراشیده تا شبیه بچه شیر شود!»

گربه دوست داره شبیه شیر باشه یا اون به قول دوستمون«آدم خلاق؟!!!» دوست داره بخاطر این عکس چند تا لایک گدایی کنه؟!

و یکی از دوستداران حیوانات در بخش دیدگاه ها نوشته: «این خلاقیت نیست آزار حیواناته»
درست مانند نظر بنده! ولی متاسفانه با پاسخ زشت و تند و زننده ای که نویسنده تاربرگ فضول محله به دیدگاه این دوستمون دادند٬ بنده ترجیح می دم در اینجا نظرم را در این باره بنویسم!
و این هم دیدگاه یه عده دنباله رو که معمولن زحمت فکر کردن به خودشون نمی دن و تنها آرزوشون اینه که نام و لایک و نظرات بسیار آموزنده شون در صفحه بیاد!!!
آدمین بسیار تندخوی ما که تحمل هیچ سخن مخالفی را ندارد در پاسخ نظر دوستی گرامی که گفته اند: «این خلاقیت نیست آزار حیواناته» 


این چنین پاسخ دادند: «چرا مزخرف میگویی؟ شما موی بچه خودتان را که بزنید، آزارش می دهید؟ الحمدالله ایرانی جماعت پایش به هر جا باز شود گند میزند به کل آن و میرود پی کارش! من جمله حقوق حیوانات که تو ابله علم دارش هستی!»

این پاسخ بی ادبانه٬ توهین آمیز٬ ضد حقوق حیوانات و مسخره٬ درست مانند این است که این تصاویر را به عنوان تصاویری با نمک و خلاق بگذاریم و اگه کسی آن را خلاقیتی جالب نداند بگوییم:



شما لباس تن بچه تون می کنید٬ آزارش می دید؟!!!
شما کفش پای بچه تون می کنید٬ آزارش می دید؟!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر