۱۳۹۴ مرداد ۱۹, دوشنبه

کوه موش زایید!!!

خانه از پایبست ویران است خواجه دربند نقش ایوان است!!!
انجمن حمایت از حیوانات ایران: دستورالعمل تحسین برانگیز شهرداری تهران برای حذف واژه سگهای ولگرد
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در دستورالعملی به مناطق ۲۲ گانه خواستار حذف واژه سگهای ولگرد و استفاده از واژه سگهای بدون صاحب بجای آن شد.
در این نامه که خطاب به معاونین امور شهری و فضای سبز مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران صادر شده است آمده است:
معاون محترم امور شهری و فضای سبز منطقه 1 الی ۲۲
موضوع: تاکید بر استفاده از واژه سگهای بدون صاحب در مکاتبات اداری
با سلام و احترام
با عنایت به ضرورت بازنگری در رویکرد و سیاستهای شهرداری تهران در خصوص کنترل جمعیت سگهای بدون صاحب در سطح مناطق ۲۲ گانه و تغییر رویه اتلاف با اسلحه گرم به روش زنده گیری و نیز انجام اقدامات فرهنگی - آموزشی در این زمینه برای شهروندان محترم و همچنین به جهت باسداشت حقوق حیوانات و رعایت فرهنگ زبان و ادب فارسی، خواهشمند است دستور فرمایید تا ادارت ساماندهی مناطق منبعد در نگارش کلیه مکاتبات اداری از واژه سگهای بدون صاحب به جای اتلاف سگهای ولگرد استفاده نمایند.
ترجمه: پس از این وقتی می خواهید پول به یه سری بی شرف پولپرست بدید تا سگ ها را بکشند٬ بجای بکار بردن واژه ی اتلاف سگ های ولگرد٬ اتلاف سگ های بی صاحب رو بکار ببرید که با بکار بردن این نام٬ کارتان بسیار توجیه و درست انگاری دارد!!!
بخصوص حالا که انجمن حمایت از حیوانات هم آن را تحسین کرده٬ هیچ شکی و تردیدی در درست بودن آن نکنید!!!
انجمن حمایت از حیوانات انتشار این نامه از طرف متولی رسیدگی به حیوانات شهر تهران را به فال نیک گرفته و امیدوار است نشانه های تغییر رویه شهرداری تهران در برخورد با حیوانات بدون سرپرست به بهبود وضعیت این حیوانات و حفظ حقوق آنها منجر شود.

یادآوری میشود با پیگیری و به پیشنهاد انجمن حمایت از حیوانات ( همه فعالیت و اعتراض های دیگر پشتیبانان حقوق حیوانات ایران را هم به حساب خودش گذاشت!!!) مصوبه ای در سازمان امور شهرداریهای وزارت کشور به تصویب رسید که به موجب آن شهرداریها از کشتار سگها در سطح شهر منع شده و موظف به زنده گیری و عقیم سازی آنها شدند. ولی متاسفانه تاکنون این دستورالعمل در اکثر شهرها اجرا نشده یا بطور ناقص اجرا شده است.
با همین نام گردانی بسیار تحسین برانگیز٬ همه مشکلات سگ ها حل شد و دیگر سگی هم در شیراز و قزوین و رشت و اراک و تهران و... کشته نشده.
حالا یه نامی هم برای گربه ها پیدا کنید تا بلکه کشتار گربه ها هم متوقف شود!
درباره انجمن حمایت از حیوانات ایران بیشتر بدانید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر