۱۳۹۴ مرداد ۲۶, دوشنبه

پدر ترجیح داد دخترش غرق شود ولی "نامحرم" نجاتش ندهد

پدری اجازه نداد دختر ۲۰ ساله‌اش را که در ساحل دوبی در حال غرق شدن بود، نجات دهند. او به پلیس گفته است که نمی‌‌خواسته دست "نامحرم" به بدن دخترش بخورد.

دویچه وله: رسانه‌های امارات متحده عربی دوشنبه (۱۰ اوت/ ۱۹ مرداد) خبر تکان‌دهنده‌ای را منتشر کردند: پدری غرق شدن دخترش را به نجات او توسط "نامحرم" ترجیح داد.

به گفته احمد برقیبه، معاون مدیر بخش جستجو و نجات دوبی، این پدر همسر و فرزندانش را برای پیک‌نیک به ساحل دریا برده بود. بچه‌ها در حال شنا بودند که ناگهان دختر جوان شروع به فریاد زدن می‌کند.
زمانی که دو نجات‌غریق برای کمک به او به سوی دریا می‌دوند، پدر که گویا بسیار هم قوی‌هیکل بوده، جلوی آن‌ها را می‌گیرد و مانع این کار می‌شود. او حتی با نجات‌غریق‌ها دست به یقه می‌شود، تا نگذارد برای نجات جان دخترش وارد ‌آب شوند.
به گفته احمد برقیبه، این پدر به نجات‌غریق‌ها گفته است: «ترجیح می‌دهد دخترش بمیرد تا این‌که مردان نامحرم به او دست بزنند و حیثیت‌اش را لکه‌دار کنند.» او اضافه کرد که اگر دخالت پدر نبود و نجات‌غریق‌‌ها اقدام می‌کردند، احتمالا دختر زنده مانده‌ بود.
البته این پدر مسلمان در اصل به دخترش لطف کرد!

چون یا نجات‌غریق های مسلمان پیش از نجات دختر٬ به او تجاوز می کردند که در اینصورت به جرم وسوسه ی مردان مسلمان٬ ۲۰۰ ضربه شلاقش می زدند و بعد هم سنگسار!


یا اگه نجات‌غریق ها هنگام نجات دادن دست شان به دختر می خورد٬ خود پدر برای لکه‌دار نشدن حیثیت‌اش٬ او را آتش می زد... 
در حال حاضر پدر خانواده در بازداشت پلیس دوبی بسر می‌برد.

البته بزودی آزاد خواهد شد و یکی از شیخ های میلیاردر دبی هم یه چند میلیونی جایزه بعنوان دفاع از شرف و حیثیت‌ اسلامی به او تقدیم خواهد کرد!

۱ نظر: