۱۴۰۱ آبان ۱۹, پنجشنبه

۱۳ آبان٬ روز دانش‌آموز را اینگونه گرامی داشتند!

ویکی‌پدیا: روز دانش‌آموز در ایران مصادف با ۱۳ آبان هر سال است. علت نامگذاری این روز، بنا به آمار بنیاد شهید انقلاب اسلامی کشته شدن ۲ نفر است که یکی از آن‌ها دانش‌آموز بود و در صبح روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در محوطه دانشگاه تهران تجمع انجام داده بودند.
پس از انقلاب و روی کار آمدن آخوندها، کشتار دانش‌آموزان و دانشجویان در روزهای ۱۳ آبان و۱۶ آذر به صورت رسمی و قانونی ادامه یافت.
اجبار کودکان بلوچستان به شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان و همزمان، کشتن آنها.
حضور اجباری دانش‌آموزان در ۱۳ آبان و خودداری آنها برای پا گذاشتن روی پرچم آمریکا. 
اما راز شرکت اجباری دانش‌آموزان در مراسم ۱۳ آبان حکومتی را از آنچه بر سر این دختر کُرد آمد بخوانید.
گزارش شکنجه دختر دبیرستانی به جرم نوشتن یک انشا.
"دختری که در بوکان از شجاعت زنان و تظاهرات کننده‌ها نوشته معلم، مدیر و ناظم مدرسه اسم دختر را به اداره آموزش پرورش می‌دهند.
بعد از آنکه دختر به خانه بر می‌گردد در راه خانه جلویش را می‌گیرند و میگویند.
در مدرسه کارت دارند او به مدرسه برمی‌گردد. نامه‌ای به او می‌دهند و میگویند نامه را باز نکن با پدرت به آموزش و پرورش برو. وقتی آنها جلو در اداره می‌رسند  لباس‌شخصی‌ها با دو ماشین آنها را دستگیر می‌کنند دختر را از پدرش جدا کرده او را به  اتاق تاریکی می‌برند.
دو نفر با تمام توان کتکش می‌زنند بعد می‌پرسند با کدام دست انشا را نوشتی دختر می‌گوید؛ با دست چپ این‌ بار دستش را به بخاری داغ می‌چسبانند و می‌گویند از کنکور و ادامه تحصیل محروم شده‌ای و هر مسوولیت هر اتفاق دیگری در مدرسه برعهده تو است.
این بار نجات پیدا کردی.
اما دفعه بعد چنان می‌کشیمت و جنازه‌ات را می‌سوزانیم که خود خدا هم نشناسد. امروز هم از طرف مدرسه بردنش پزشک قانونی تا مشخص شود بهش تجاوز شده یا نه؟
آثار شکنجه در تمام بدنش مشخص و کبودیهای تنش کاملا مشهود است و جای سوختگی دستش نیز باقی است...
 یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش: در جریان اعتراضات اخیر، برخی دانش آموزان بازداشت و برای اصلاح و تربیت به مراکز روان‌شناسی ارجاع داده شده اند تا مانع از تبدیل آنها به شخصیت‌های ضداجتماعی شوند.
شاید این ماجرا بنظر بعضی واقعی نباشه ولی وقتی می‌بینیم علت مرگ مهسا (ژینا) امینی را که در اثر ضرب و شتم ماموران گشت ارشاد و پلیس امنیت اخلاقی حکومت اسلامی دچار شکستگی جمجمه شد و به قتل رسید را ایست قلبی، سابقه احتمالی تومور مغزی، استرس ناشی از برداشتن غده تیرویید، دیابت نوع ۱، جراحی غدد فوق کلیوی، بیماری صرع و اینکه به احتمال زیاد این فرد چند روز داروهای خود را مصرف نکرده میدانند!!! 
و این همه درحالی است که مادرِ او میگوید: «مهسا پیش از بازداشت کاملاً سالم بوده‌است.» و بگفته پدرش هیچ نوع مریضی نداشته و حتی درمانگاه هم نرفته، مگر برای سرماخوردگی ساده.
یا سارینا اسماعیل‌زاده دختر ۱۶ ساله‌ی ایرانی اهل مهرشهر کرج که در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران در ۳۰ شهریور با ضربات باتوم از سوی مزدوران امنیتی حکومت اسلامی به سرش کشته شد و رییس کل دادگستری استان البرز دربارهٔ کشته‌شدن سارینا گفت: او نیز همچون نیکا شاکرمی از پشت‌بام پایین پریده و خودکشی کرده!
نیکا شاکرمی نوجوان ۱۷ ساله را ربودند، او را بشدت شکنجه کردند بطوری که بینی، جمجمه و پیشانی‌اش بر اثر ضربه‌های متعدد جسم سخت و جای باتون شکسته و متلاشی شد، به تجاوز کردند و اعضای داخلی بدن سالم و جوان او را دزدیدند.
دروغ گزاری فارس هم نوشت نیکا یا خودکشی کرده یا سقوط! 
آرنیکا قائم مقامی ۱۷ ساله که براثر ضربات باتوم از پشت سر، کشته شد و به دروغ گفتند از طبقه چهارم پرتاب شده است!
حدیث نجفی، یکی از معترضان در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران که در مهرشهر کرج توسط نیروهای نظامی حکومت اسلامی به قتل رسید و شبانه به خاک سپرده شد.
به گفته مادر حدیث «وقتی جسدش را نگاه کردیم صورتش پر از ساچمه بود، کل بدنش پر از ساچمه بود!» حدیث از شدت جراحات جان باخت.
ابتدا خانواده او را برای اخذ تعهد مبنی بر مرگ طبیعی تحت فشار گذاشته بودند سپس سناریوی مسخره‌تری! گفتند معترضان به او شلیک کرده بودند بخاطر اعتقادات اسلامی‌اش!!!
نیما شفیق دوست، نوجوان ۱۶ ساله در حین شرکت در اعتراضات خیابانی مورد اصابت گلوله قرار می‌گیرد و خانواده‌اش  به دلیل ترس از دستگیری به مراکز درمانی نمی‌روند و شروع به مداوا در خانه می‌کنند که نیروهای امنیتی متوجه این امر شده و با یورش به خانه، نوجوان مجروح را با خود می‌برند و چند روز بعد در تاریخ ۱۳ مهر ماه جنازه او را تحویل خانواده می‌دهند.
اما فرمانده انتظامی ارومیه گفت:‌ نیما شفیق دوست به دلیل گاز گرفتگی سگ درگذشت!
مهسا موگویی قهرمان تکواندو و آمادگی جسمانی بود که در اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران در تاریخ ۳۱ شهریور به ضرب گلوله نیروهای امنیتی کشته شد. حکومت جمهوری اسلامی مسوولیت کشتن مهسا را بر عهده نگرفت و مدعی شد او در جریان تجمع حضور نداشته‌ است و تیراندازی توسط افراد ناشناس با سلاح ساچمه‌ای انجام شده‌ است!
پدر مهسا موگویی با انتشار ویدیویی گفت: «گناه دخترم چه بود که با دست خالی اعتراض کرد و بدنش را تیرباران کردید؟ آیا حق دختر قهرمان من این بود که با بیش از ۱۰۰ مدال ورزشی بفرستیدش زیر خاک؟»
اسرا پناهی- مدیر مدرسه دخترانه شاهد اردبیل، می‌خواست به زور دانش‌آموزان را به راهپیمایی ببرد ولی دانش‌آموزان مخالف حضور، شعار «زن، زندگی، آزادی» دادند. او هم ماموران امنیتی را خبر کرد و آنها هم به دانش‌آموزان حمله کردند و در اثر ضربات مشت و لگد و باتوم، اسرا پناهی بر اثر خونریزی داخلی کشته شد.
حکومت اینبار برای محکم‌کاری با دو روایت از نحوه جان باختن اسرا به میدان آمد! یکی «بیماری مادرزادی قلبی» و دومی «خودکشی»! هر چند که این دو روایت هیچ ربطی بهم ندارند، بیشعورهای حکومتی فکر میکردند اگر مردم اولی را باور نکردند یک دروغ دیگر در آستین داشته باشیم!
نسرین قادری، دانشجوی ایرانی کُرد دوره‌ی دکتری فلسفه و از کشته‌شدگان اعتراضات سراسری ۱۴۰۱ ایران بود. به گفته‌ی نهادهای ناظر بر وضعیت حقوق بشر او ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در تهران و در جریان اعتراضات سراسری در اثر ضربات متعدد باتوم به سرش به بیمارستان منتقل شده و در بیمارستان جانباخته‌ است.
پدرش را مجبور کردند بگوید آنفولانزا داشته و دچار بیماری قبلی نیز بوده!
و ده ها قتل دیگری که حکومت اسلامی مسوولیت کشتن هیچ کدام از معترضان را بر عهده نگرفته است...
وقتی حکومتی بر پایه اسلام باشد و اسلام هم دینی باشد که دروغ را مجاز می‌داند، مسوولان حکومت اسلامی هم دلیل کشته‌شدن معترضان بدست مزدورانش را خودکشی، بیماری زمینه‌ای، گاز گرفتن سگ… و حتی شلیک معترضان به یکدیگر اعلام می‌کنند، هیچگونه جای شک و تردیدی در مورد باور آنچه بر سر این دختر کُرد آوردند را نمی‌گذارد.
با این حساب؛ از ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ و آغاز اعتراضات تا ۱۷ آبان ۱۴۰۱، ۳۲۸ معترض یا همدیگر را کشته‌اند یا به دلیل خودکشی، بیماری زمینه‌ای، گاز گرفتن سگ، تصادف و...جان باختند!!!
ببینید:
کوچه- سند همکاری کثیف مدیر مدرسه دخترانه با اطلاعات، برای شکنجه دانش آموزان!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر