۱۴۰۱ آبان ۲۴, سه‌شنبه

اسامی خودفروشان و خایه مالان تیم جمهوری آخوندها اعلام شد!

اعضای تیم فوتبال جمهوری آخوندها، تعظیم‌کنان در برابر جلاد!
چه دستی هم براش میزنن! آورین! آورین! بمال اون دستمال رو!
مرتیکه شش کلاس بیشتر سواد نداره، خایه مالان بهش پیراهن شماره ۱۲ دادن تا احساس حقارت نکنه! هر چی باشه جلاد دکترا داره!
حالا فردا میرن گل میزنن و مثلن شادی نمی‌کنند و مردم میگن: درود به شرفی که ندارین!
این خنده‌های چاپلوسانه و تنفرانگیزشان کنار جلاد را نیز بخاطر بسپارید 
علاقه شدید مردم نسبت به تیم خایه مالان آخوندها!
اما بریم سراغ بازیکن مورد علاقه من! سردار آزمونباز هم درِ فاضلابشو باز کرد و نوشت: 
«اگر من راجع به نوید حرفی نزنم،‌ یعنی خیانت کردم به ترکمن‌ها. خیانت کردم به ترکمن صحرا.»
درباره دیگر جان‌باختگان هم همشهری های خودشون استوری بزارن! دیگه بیشتر از این نمیتونم جان و مال خودم را بخطر بندازم!
مرتیکه پول‌پرستِ خایه مالِ خودفروش، تو همون وقتی که درِ فاضلابتو باز کردی و این دو تا استوری رو گذاشتی نه تنها به ترکمن صحرا بلکه به تمام ایران خیانت کردی! حالا دیگه خفه شو!
و این استوری! جریان این داداش شهیدش را در اینجا بخوانید
پس فردا باز نگی کار من عجولانه و اشتباه بود!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر