۱۴۰۱ آبان ۱۱, چهارشنبه

از آرمیتا عباسی بگو پیش از آنکه دیر شود...

گوهر عشقی، مادر سجاد بهشتی حق داشت بگوید:باز میگم مرگ به اون ترسوها...اونایی که صدای منو می‌شنوند بدونند باز هم ترسویند که نمیان بیرون، بیاین بیرون...
چقدر بنویسیم و بخوانیم برای...؟
و باز هر روز، عده‌ای برده‌وار صبح برن سرِکار، برن تو صف، برن یه سری به مغازه‌ها بزنند و شب هم برن توییت‌های دیگران را بخوانند و حداکثر یه توییتی هم ریتوییت کنند... 
توماج صالحی که در حال حاضر زیر شدیدترین شکنجه‌های مزدوران خامنه‌ای ضحاک قرار دارد، پیش از دستگیر شدنش نوشته بود: «اگه بشینم و جنگیدن و هزینه دادنِ دیگران رو نگاه کنم و بعد از پیروزی از آزادی و رفاهی بهره ببرم که اونا بخاطرش تلاش کردن و هزینه دادن، مُرده‌خوری کردم، لاشخوری کردم.»

و هنوز هم یه سری مُرده‌خور، تو خونه‌هاشون نشستن و پَرپَر شدن کودکان و جوانان ایران را تماشا می‌کنند و صداشون هم در نمیاد.
آرمیتا عباسی، آخرین بار به دلیل خونریزی شدید داخلی در اثر تجاوز وحشیانه‌ی نیروهای انتظامی (همان‌هایی که حافظ امنیت و جان و مال مردم هستند؟!) به بیمارستان منتقل شده بود اما پیش از درمان و سر رسیدن خانواده‌اش از بیمارستان ربوده می‌شود.
خانواده‌اش از زمان دستگیری‌اش در جریان تظاهرات، بیش از دو هفته است تحت فشار قرار دارند و هیچ خبری از او ندارند و او را ندیده‌اند.
 پس از ایجاد شایعه مرگ وی رییس دادگستری البرز با تایید بازداشت وی و اعلام اینکه او به دلیل مشکلات روده به بیمارستان اعزام شده و بعد از بیست و چهار ساعت مجدداً به زندان فردیس منتقل شده‌است.
تجاوز وحشیانه در قاموس آخوندها، مشکلات گوارشی است! 
امير محسن مرادیان که من نمیدونم ماجرای دیوث شدنش چی هست اما میدونم بی‌همه چیز چیه!!! نوشته: من نمیدونم ماجرای آرمیتا عباسی چی هست ولی میدونم ستاره داوود چیه!!!
دیوث خان! یعنی آویزان کردن ستاره داوود تو دین نکبت اسلام جواز تجاوزه؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر