۱۴۰۲ خرداد ۲۰, شنبه

شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم

خمینی دجال: معنویات شما را، روحیات شما را عظمت می‌دهیم؛ شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم.
آرامگاه مجید کاظمی را در سالگرد زادروزش به آتش کشیدند
 
به مناسبت زادروز مجید کاظمی
مرضیه آدینه‌زاده: در تاریخ ۱۸ خرداد، ۹ روز مونده به تولد برادرم جاویدنام ابوالفضل آدینه‌زاده متوجه شدیم شیشه و سنگ مزار برادرم رو شکستند.
با این کارها نه تنها دلسرد و ناراحت نمیشیم بلکه مصمم‌تر خواهیم شد تا راه برادرم رو ادامه بدیم.
پدر جاویدنام ابوالفضل آدینه‌زاده: آقایی که دستور دادی به آتش به اختیارهات٬ واقعن ننگ بر تو باد. شرمت باد که به شیشه‌ی مزار پسر من هم رحم نکردی. ننگ بر تو. ننگ بر شما بدبخت‌ها. فکر کردی ابوالفضل با این کارها کوچیک می‌شه؟ بدبخت ابوالفضل بزرگتر شد٬ شما حقیر‌تر شدید با این کارتون. اون کسی که اینکار رو کرده اگه جرات دارید٬ جیگر داری بیا رو در رو با من. رو در رو با پدر جاوید نام وایسا. کسی اینجا نیست بیای سنگ رو بشکنی٬ این از بی‌غیرتی توست.
مطمئن باش درستش می‌کنیم. هزاران بار هم شکسته بشه٬ من نباشم٬ دوستداران ابوالفضل درستش می‌کنند. چقدر این پسر من بزرگ هست که شما این کثافت‌کاری‌ها‌ رو دارید می‌کنید. فکر کردی با این کارها من گریه زاری می‌کنم؟ نه٬ بدبخت من گریه نمی‌کنم برای اینکار چون با این کارها داری منو بزرگ می‌کنی.
زن زندگی آزادی
مرد میهن آبادی
ما داد می‌زنیم. ما دادخواه خون پسرمون هستیم.
«۱۸ خرداد داشتم میومدم سر مزار پسرم. دیدم سنگش رو شکستن، شیشه‌اش رو شکستن. هفته پیش همین روز ما رو خواستن، گفتن برای چی سر مزارش نوشتین "زن، زندگى، آزادى. مرد، ميهن، آبادى" ! درست یک هفته بعد از اونروز، اومدن شیشه‌اش رو شکستن، سنگش رو شکستن. مقام پسر من بلندتر و بزرگتر میشه با این كاراتون. بزرگتر میشه، اینو بدونید. رسوا میشید آدمکش‌ها، بچه‌کش‌ها. خونت رو ریختن مادر، به مزارت هم رحم نکردن لعنتی‌ها.»
سنگ مزار جاویدنام محسن شکاری را تا بحال چندین بار تخریب کرده‌اند
جمهوری اسلامی٬ محسن شکاری ۲۳ ساله را به دلیل بستن خیابان ستارخان در جریان اعتراضات خیابانی و «دفاع مشروع» از خود در مقابل مزدوران سرکوبگر٬ به اتهام «مصداق اخافه ناس» (مصداق ترساندن مردم) اعدام کرد.
اما شیعه‌سانانی که به «مقام انسانیت» رسیده‌اند همچنان از بدن بی‌جان و دیدن نام او بر روی سنگ مزارش وحشت و هراس دارند.
تخریب سنگ مزار کودک دو ساله؟!!!
مادر امیرعلی موسی‌کاظمی، کودک دو ساله‌ای که ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ با شلیک گلوله از کامیون یگان ویژه کشته شد، با انتشار پستی در اینستاگرامش از تخریب سنگ مزار فرزندش خبر داده است.
نسیم باقری نوشته است: «بچه‌ دو سالمو که کشتین، آخه جسم بی‌جون‌ و سنگ سردش چه خطری براتون داره‌؟»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر