۱۴۰۲ خرداد ۲۳, سه‌شنبه

شکنجه‌های جسمی کودکان در مرکزی با مربیان «طلبه»

شما را به مقام انسانیت می‌رسانیم
وقتی آخوندک (طلبه) مربی کودکان بی‌سرپرست می‌شود:
سوزاندان دست‌وپای کودک ۷ ساله با اتو به خاطر شب‌ادراری!
«نخست با همکاری رییس و یکی از مربیان(طلبه‌ی امام زمان)، دست‌وپای این کودک ۷ ساله با اتو سوزانده می‌شود و بعد هم در حمام ساختمانی قدیمی که پر از سوسک است، زندانی شده و غذایش به نان‌ خشک و آب محدود می‌شود و این روند یک هفته ادامه پیدا می‌کند.»
اعتماد به نقل از منابعی که همکاری آنها با این موسسه تأیید شده، افزود: «بچه‌های مرکز به شکل عجیبی از مسئول فنی ترس داشتند و خود این فرد دلیل این ترس را به این صورت توضیح داد که "من همان ابتدا چنان زهر چشمی از این بچه‌ها گرفتم که دیگر همیشه از من حساب می‌بردند. در همان ابتدا یکی از بچه‌ها را چنان ترساندم و گفتم زبانت را می‌برم و چنان به دهنش پشت سر هم زدم که دهانش خونی شد و حالا این بچه‌ها مثل مرگ از من می‌ترسند".» [چه افتخار‌آمیز!]
از هر طرف که رفتم جز وحشتم نَیَفزود!
با مدرک عمامه٬ بجز شکنجه‌های جسمی کودکان بی‌سرپرست٬ چه کارهای دیگری می‌توان کرد که هم پول مفت بگیری و هم معافیت خدمت سربازی؟!
طلبه‌ها می‌توانند خدمت سربازی خود را در مدارس استان‌های سراسر کشور بگذرانند. طلبه‌های بیکار بعنوان دبیر تاریخ، دبیر علوم اجتماعی، دبیری ادبیات فارسی، دبیری عربی، مربی امور تربیتی، دبیری معارف اسلامی، دبیری فلسفه و آموزگاری ابتدایی در وزارت آموزش و پرورش استخدام می‌شوند!
برای تبلیغ  روغن بنفشه، ادرار شتر و داروی آخوند کاظم، جهت کشتن بیماران
و صد البته ترجیحا در بخش زنان!
البته این امکانات برای علاقمندان به رسته‌ی مشاغل آموزشی فرهنگی هست وگرنه برای آخوندک‌ها و طلاب٬ شغل فت و فراوونه! از جمله ناظر شرعی کشتن و زجردادن حیوانات بودن!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر