۱۴۰۲ آبان ۱۲, جمعه

بهترین راه شناختن سایبری‌‌های شاح‌اللهی و حزب‌اللهی!

یه سر به توییت‌های زیر بزنید، خیلی راحت پیداشون می‌کنید! 
آنفالو یادتون نره!
گاو ما شیر نمیده اما ماشالا به شاشش!
مسیح علی‌نژاد: من از تهدید عملی قاتلان برای حذف فیزیکی در خاک آمریکا نمی‌ترسم، آنوقت از زوزه‌ی شیادانِ سبک‌مغز در فضای مجازی ‌بترسم؟ زهی خیال باطل. انرژی‌ام را صرف جنگیدن با جمهوری اسلامی میکنم به جای دخیل بستن به ریزش احتمالی سپاه.
حسین رونقی: ایران عزیز و ملت رنج‌کشیده‌ام را ترک نخواهم کرد.
ما همچنان می‌مانیم و می‌نویسیم.
به دلیل آسیب‌های وارد شده به زانوی پای چپم، (پارگی رباط صلیبی، خونریزی داخلی زانو و آسیب به مینیسک زانو) که در اثر ضربه‌های وارد شده با حمله لباس شخصی‌ها، در سال گذشته و مقابل دادسرای اوین به‌وجود آمدند، امروز تحت عمل جراحی قرار گرفتم. بعد از گذشت بیش از یک‌سال و تحمل درد و انواع کنترل، حتی محدودیت در گرفتن برخی خدمات درمانی خاص.
حامد اسماعیلیون: منظر ضرابی چشم ماست. او را به همراه خانم نسرین ستوده و تعداد دیگری از فعالین در مراسم خاکسپاری آرمیتا گراوند با خشونت دستگیر کردند. منظر ضرابی، دخترش سهند، پسرش الوند، عروسش نگار و نوه‌اش سوفی را در پرواز PS752 از دست داد. طبق اطلاعات ما هنوز در بازداشت هستند و کسی آزاد نشده است. 
نازیلا معروفیان: آقای پهلوی لطف کنید طرفدارانتون رو کنترل کنید دم از دموکراسی میزنید اما به محض انتقاد یا باور نداشتن حکومت شاهنشاهی در ایران، طرفداران خود را روانه ما میکنید. به عنوان عضو کوچکی از مردم ایران باز هم تاکید می‌کنم فقط «مردم»حق دارند سرنوشت خودشون رو انتخاب کنند ولاغیر.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر