۱۴۰۳ شهریور ۲, جمعه

رای بدهید ما بریم کابینه‌مون را تشکیل بدهیم!

 پزشکیان گفت کل کابینه رو خامنه‌ای چیده.
والا این دیگه دیکتاتوری نیست. دیک‌تو دهن هرکی رای داده‌ست:)))
در رژیم گذشته تمام قدرت‌های کشور در یک جا جمع شده بود. قوه مقننه حرف مفتی بیش نبود. مجلس شورای ملی دوران رژیم هیچ کاری نمی‌کرد. بگیم استقلالی داشته‌باشه. یه مشت کسانی بودن که به اراده و میل دستگاه حکومت و دربار راه پیدا می‌کردند؛ در مجلس با پول در حقیقت این چیزا معامله می‌شد اونجام هر چی دلِ دربار می‌خواست و اون قدرت مطلقه همون رو عمل می‌کردن.
 چیزی نبود که بتوانه در مقابل اون دیکتاتوری و استبداد محمدرضاخانی مقاومت کنه و ایستادگی کنه. قوه مجریه هم که دربست در اختیار او بود. وزیر کی بود؟ نخست‌وزیر کی بود؟ همه‌کاره یک نفر بود و او شخص طاغوت خبیث...
مسعود پزشکیان در جلسه رای اعتماد وزرا، ۳۱ مرداد ۱۴۰۳:
وزیر ارشاد؟ وزیر ارشاد که دیگه اصلن نمیومد! آقا بهش دستور دادن که اومده!
حالا دیگه من نمی‌خوام این حرف‌ها رو بزنم. چرا منو وادار می‌کنید مثلن حرفی بزنم؟
ایشون رو صدا کردم، اومد. صحبت کردم هی می‌گفت نه نه٬ رفت. رفتم خدمت آقا گفتم آقا این لیسته اینا هستن. گفت اون نیومد؟ گفتم نه. همونجا تلفن رو گرفت گفت بهش بگین پاشه بیاد.
خنده‌ی حضار!
یعنی اینجوری نیست. من نمی‌خوام جز... من می‌خوام بگم هماهنگ شدیم اومدیم اینجا. شما بپذیرید از ما.
همه‌ی این عزیزان رو؛ خانم صادق مالواجرد اصلن خود آقا گفتن که باشه. 
آخه چرا دارید منو وادار می‌کنید یه چیزهایی که نباید بگم٬ بگم. همه‌ی این عزیزان با هماهنگی، با به اصطلاح تفاهم اومدن اینجا. خیلی از آدم‌هایی که یک ذره شک توش بود ما بدون اینکه بگیم نیاوردیم تو لیست‌ها. 
همین آقای دکتر عراقچی اولین کسی بود که آقا قبول کردن. اصلن قبل از اینکه اسم وزرا رو بگیم ایشون رو آقا قبول کردن گفتن خوبه!
یعنی این چیزهایی که ما داریم می‌گیم، دیگه منو وادار نکنید برم تو جزییات قضیه. رای بدید ما بریم دولت رو تشکیل بدیم!
دهن لقی پزشکیان باعث شد که مجلس به تمامی کابینه رای اعتماد بدهد!!!
حالا با یه اعتراف اجباری سر و تهش رو بهم میارن یا قولش رو به خرس‌های ورزقان دادن؟!
خایه‌مالی‌های جناب محمد درویش هم اثری نداشت و شینا انصاری٬ رئیس سازمان محیطزیست شد!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر