۱۴۰۳ شهریور ۳, شنبه

حسین پیری، رئیس اداره آگاهی شهرستان خاش کوشته شد

به گزارش حال وش/ امروز جمعه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۳، «حسین پیری»، رییس آگاهی شهرستان خاش و اهل زابل که در هفته‌های اخیر اقدام به آزار و اذیت و بازداشت خشونت آمیز شهروندان بلوچ در این شهرستان می‌کرد، توسط افراد مسلح کشته شد.
جیش العدل مسوولیت کشته شدن رییس آگاهی شهرستان خاش را بر عهده گرفت
به گفته منابع حال وش: «این نیروی نظامی که با لباس مبدل بلوچی بوده پس از خروج از منزلش در خیابان مراد ریگی و نزدیکی پارک هفتادمتری شهر خاش مورد هدف تیراندازی مستقیم افراد مسلح  قرار گرفته و کشته شده است.»
حسین پیری٬ قاتل مادر باردار بلوچ و شکنجه‌گر جوانان بلوچ
بامداد سه‌شنبه ۱۶ مرداد ماه در پی تیراندازی نیروهای لباس شخصی اطلاعات سپاه پاسداران به سمت خودروی حامل نازیلا ایرندگانی و خانواده‌اش در سه راهی شهر خاش مورد هدف تیراندازی مستقیم قرار گرفته و با اصابت هفت گلوله جان خود را از دست داده است.
نازیلا ایرندگانی باردار بوده و بهمراه همسر و فرزندان خود با خودرو شخصی بوده که توسط نیروهای اطلاعات سپاه پاسداران مستقر در سه راهی خاش بدون ایست و هشدار قبلی با شلیک پی در پی وی با اصابت چندین گلوله در دم جان خود را از دست می‌دهد٬ دختر پنج ساله او٬ تینا نصیری با اصابت گلوله به صورت٬ در بیمارستان خاش جان خود را از می‌دهد و پسر هشت ساله‌اش٬ همسر و محمد ایرندگانی با اصابت چند گلوله نیز بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل می‌شوند. همسر او شهرام توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت و به مکانی نامعلوم منتقل می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر