۱۳۹۰ آذر ۱۰, پنجشنبه

سفارت انگلیس در تهران تعطیل شد

و ما نفهمیدیم حمله کنندگان به سفارت انگلیس، دانشجویان انقلابی خط امام خامنه ای هستند یا اراذل و اوباش خط خامنه ای؟!
خبرگزاری مهر: سردار رادان با بیان اینکه تعدادی از کسانی که وارد سفارت انگلیس شدند دستگیر و عده ای نیز شناسایی و در خصوص دستگیری آنها اقدامات لازم صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی با حضور در سفارت در جمع سفیر و مسئولان سفارتخانه اعلام کرد امنیت آنها تامین است و از آنها خواست که نگران ناامنی خود نباشند.
به گزارش خبرگزاری مهر، در پی تجمع اعتراض آمیز دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس در تهران که منجر به تظاهرات خارج از کنترل گردید، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از برخی رفتارهای غیر قابل قبول معدودی از معترضین که علیرغم تلاش نیروی انتظامی و تقویت نیروهای حفاظت کننده از سفارت صورت پذیرفت ، ابراز تاسف کرده و از مسئولین امر خواسته شده است تا اقدامات و بررسی های فوری و ضروری در این رابطه به عمل آورند.
وزارت امور خارجه ضمن احترام به قوانین و مقررات بین المللی و با تاکید بر مصونیت اماکن دیپلماتیک ، بر تعهد دولت جمهوری اسلامی ایران به حفاظت و صیانت از اماکن و ماموران دیپلماتیک تاکید می نماید.
لاریجانی: اقدام دیروز دانشجویان نمادی از ‌افکار عمومی ‌ایران بود
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس حرکت دیروز دانشجویان در ورود به سفارت انگلیس را نشانه بصیرت یک ملت برای مقابله با ریشه های داخلی و خارجی سرسپردگی ها خواند.

شورای متحصنین مقابل سفارت انگلیس: تسخیر سفارت انگلستان توسط دانشجویان انقلابی صورت گرفته

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با اشاره به تجمع دانشجویان در مقابل سفارت انگیس اظهار داشت: دانشجویان با این اقدام نشان دادند کانون فتنه را پیدا کردند.
سید حسین نقوی عضو ارشد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی : اگر چه نیروی انتظامی روز گذشته سعی کرد که جلوی دانشجویان خشمگین را بگیرد اما نتوانست خشم انقلابی و مقدس دانشجویان را متوقف کند


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر