۱۳۹۰ دی ۵, دوشنبه

مجلس سنای هلند با طرح ممنوعیت ذبح به روش اسلامی و یهودی مخالفت کرد

یکبار دیگر بربریت، افکار و باورهای پوسیده ی مذهبی، بر انسانیت و تمدن چیره و پیروز شد!
طرح ممنوعيت ذبح اسلامی - یهودی، تيرماه سال جاری از طرف "حزبی برای حيوانات" (PvdD) در پارلمان هلند مطرح شد و اکثریت قریب به اتفاق نمايندگان، بررسی اين طرح و لزوم تغيير در ماده قانونی وابسته به ذبح حيوانات را به تصويب رساندند اما هفته ی پیش نمايندگان مجلس سنا كه بايد برای تغيير مواد قانونی تصميم بگيرند، اين طرح را رد كردند.
در این طرح گفته شده که برای کاهش درد و رنج حیوانات در زمان کشتن، باید ابتدا آنها را بیهوش کرد، در حالیکه ذبح به شیوه اسلامی یا یهودی(کوشر)، حیوان باید کاملا بهوش باشد! با این روش بیش از ٤ دقیقه بدرازا میکشد تا حیوان جان دهد و در نهایت در خون خود خفه می شود.
مسلمانان و یهودیان باور دارند که ذبح به شیوه اسلامی و یهودی هیچ گونه آزاری و اذیتی به حیوانات نمیرساند!!!
 مسلمانان و یهودیان مخالف هر نوع بيهوشی حيوانات قبل از ذبح هستند، زیرا اين امر خلاف دستورات و فرامين دينی شان می باشد!
چرایش را از جنابان موسی و محمد بپرسید که حتما مزه هر دو شیوه را امتحان کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که روش زجر دادن گوشت حیوان را خوشمزه تر میکند!
در این مذاکرات صحبت از احترام و آزادی برای اقلیت های دینی شد. البته به این دلیل که گاوها، گوسفندها، اسب ها و مرغها و صد البته بچه هاشون هیچگونه گرایش مذهبی ندارند، سهمی هم از این احترام نخواهند داشت!!!
 از قرار افکار پوسیده ٣٠٠٠- ١٤٠٠ سال پیش مهمتر از زجر حیوانات، فرهنگ و تمدن هستند!
وقتی نمایندگان کشوری در قلب اروپای غربی اینچنین فکر میکنند، وای بحال حکومت های اسلامی واپس مانده ای مانند رژیم جنایتکار خودمان!
ماریانه تیمه رهبر حزبی برای حیوانات دست از مبارزه بر نمیدارد و به گفته او این یک مرحله میانی است و بزودی با یک لایحه جدید بمیدان خواهد آمد. به نظر او برای کشتن حیوان نباید باور دینی "سلاخ" پیش کشیده شود.
متاسفانه احزابی که در پارلمان با اکثریت آرا، رای به ممنوعیت ذبح اسلامی و یهودی داده بودند ناگهان یادشان آمد که به آرای مسلمانان و یهودیان هلند احتیاج دارند! و دم از آزادی مذهب زدند و نشان دادند اجرای قوانین پوسیده و دردناک کشتار به شیوه مذهبی به زجر حیوانات برتری دارد!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر