۱۳۹۰ آذر ۲۸, دوشنبه

روباه گرسنه و هراسان شکار شد

لطفا پیش از هر چیز این متن های مسخره ی خواننده جلب کن روباه خشمگین و مکاری که قصد حمله و گاز گرفتن را داشت را اصلاح کنید، کلمات گرسنه و هراسان، کافی و گویا هستند. و اگر هم قصد گاز گرفتن داشت، بخاطر دفاع از خود در برابر حرکات خشونت آمیز انسانها بود.

تفاوت از زمین تا آسمان است...

در حکومت اسلامی ما، روباه گرسنه و آواره ای را که به محیط طبیعی زندگی اش تجاوز کرده اند، درخت های محل زندگی اش را قطع کرده اند، مسجد و خانه در آن ساخته اند و باعث شده اند از سر ناچاری به انسانها پناه بیاورد را با خشونت تمام طناب پیچ میکنند
و صد البته در حالی که حیوان بینوا از ترس و گرسنگی میلرزد، یک عکس یادگاری هم با او میگیرند!
در خبر همچنین آمده با تجهیزات ویژه! که منظور همان خشونت لازمه و طناب نایلونی که از میان آن سیم فلزی رد شده، است! این بماند که حیوان بیچاره، قبل از اینکه بدام بیافتد، چقدر از ترس خودش را بدر و دیوار زده و آسیب دیده.
این فیلم را تماشا کنید و ببینید برای بدام انداختن نه یکی بلکه دو روباه! از چه تجهیزات ویژه ی استفاده میشود!
این تجهیزات ویژه نامش خرد، هوش و شعور آدمیزادی بعلاوه متخصص حیات وحش می باشد!!!
کافی بود این آتش نشانان با "تجهیزات ویژه!" هم از یک تله قفس و مقداری غذا استفاده میکردند و روباه گرسنه را بدون زجر دادن و طناب پیچی کردن، بدام میانداختند و به جای اینکه به مرکز نگهداری اینگونه حیوانات!!! بفرستند در دامن طبیعت رهایش میکردند...
میدونم در حکومت اسلامی، این خیلی درخواست عجیب و زیادی است!!! اما بجاست حال که هر روزی یک حیوان وحشی در شهرهای ایران پیدا میشود! سازمان آتش نشانی یک دوره آموزشی در رابطه با رفتار با حیوانات و طرز بدام انداختن آنها برای آتش نشانان بگذارد.
این سه فیلم را در اینجا و اینجا و اینجا تماشا کنید و ببینید چقدر اغلب ایرانی ها ترسو، خودخواه، تنگ نظر و بی تفاوت هستند

اینجا هم حیاط خانه ی خانواده ای است که بی گمان بچه هم دارند، در اینجا هم روباهی به خانه ای پناه آورده، ولی آنها زود از ترسشان آتش نشانی را خبر نمیکنند! حالا ممکن است بگویید وسط شهر نیست و اطراف شهر است. هر چند که اطراف اغلب شهر های ایران، دیگر هیچ درختی پیدا نمیشود! ولی مطمئن باشید اگر اینجا خانه ی یک ایرانی، در ایران بود، بجای لذت بردن از بازی بچه روباه ها، یک ثانیه هم معطل نمیشدند و آتش نشانی را خبر میکرد!!! تا آنها را به مرگز نگهداری اینگونه حیوانات!!! که منظور همان زندان حیوانات است، تحویل دهند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر