۱۳۹۰ آذر ۲۱, دوشنبه

بدحجابی نمادی از جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: سردار بهمن کارگر در نشست هفتگی انصار حزب‌الله گفت: مقام معظم رهبری در اواخر دولت خاتمی دستوری مبنی بر گسترش عفاف و حجاب در جامعه صادر کرده‌اند، اقداماتی در این دولت انجام شد اما با روی کار آمدن دولت نهم این دستور رهبری با جدیت بیشتری پیگیری شد.
این فرمانده ارشد انتظامی با اشاره به اینکه ۲۶ دستگاه مسئول اجرای ابلاغیه مورد نظر هستند، گفت: در اولویت قرار دادن عفاف و حجاب در مجموع فعالیت‌های این سازمان‌ها راهکاری بود که می‌توانستیم از طریق آن روند فزاینده بدحجابی را کنترل کنیم.

وی گفت: از آنجایی که نیروی انتظامی این قانون را یکی از وظایف خود بر می‌شمرد از همان روز اول وارد میدان شد هر چند که انتقادات شدیدی چه از داخل و چه از خارج بر نیروی انتظامی وارد شد.
معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بدحجابی نمادی از جنگ نرم است گفت: غربی‌ها به دنبال ترویج بی‌بندوباری در کشورمان هستند و همانطور که مقام معظم رهبری اشاره داشته است آنها به دنبال تغییر باورها و رفتارها حرکت می‌کنند.
وی ادامه داد: براساس دستور ١٩٨ ماده‌ای جین شارپ که برای انقلاب‌های مخملی طرح‌ریزی شده ترویج زندگی غربی یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به انقلاب‌های به اصطلاح نرم است.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سال‌های مختلف از موضوع عفاف و حجاب سخن به میان آورده‌اند به طوری که در سال ٦٨ از تهاجم فرهنگی با عنوان بمب شیمیایی نام می‌برند و در دیدار با بسیجیان این موضوع را قتل عام فرهنگی، ناتوی فرهنگی، تهدید نرم و نهایتاً جنگ نرم نامگذاری می‌کنند.
وی اذعان داشت: در سال ٧٥ امام خامنه‌ای ( دستمالتو بده فین کنیم!) در مقابله با تهاجم فرهنگی از عنوان جهاد استفاده کرده‌اند.

این فرمانده ارشد انتظامی با بیان اینکه رسیدن به منویات مقام معظم رهبری یکی از اهداف اصلی این نیرو است اذعان داشت: در برخورد با تهاجم فرهنگی نیروی انتظامی خود را یکی از دستگاه‌های اصلی در برخورد با این پدیده می‌داند لذا از همان ابتدا بدون هیچ دریغی با گشت‌های ارشاد خود وارد میدان شد و تحت تأثیر هیچ گونه جو‌سازی قرار نگرفت.
وی گفت: در شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای پیش‌بینی می‌کردند که در سال ٨٦ در ایران بی‌حجابی حکمفرما خواهد شد اما حضور به موقع نیروی انتظامی این صحبت‌ها را خنثی کرد تا اینکه آنها برنامه‌ریزی‌های خود را برای سال ۹۰ انجام دهند اما می‌بینید که چگونه آنها شکست خورده و به نیات خود دست نیافته‌اند.

سردار کارگر با بیان اینکه عفاف‌ستیزان باید طعم قانون را بچشند گفت: برخورد با هر گونه مظاهر فساد و هنجار‌شکنی در دستور کار پلیس قرار دارد به نحوی که مهمترین رویکرد پلیس در طرح امنیت اخلاقی برخورد با مانکن‌های خیابانی به حساب می‌آید، طی دو سال گذشته ما بیشترین برخورد را در این زمینه داشته‌ایم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر