۱۳۹۱ مرداد ۱۵, یکشنبه

وقتی مردم برای درمان مشکل دارند، چرا باید در جامعه کلینیک حیوانات کوچک داشته باشیم؟!

باز یکی دیگه از جوجه مجذوبان ولایت، درب فاضلاب عقیدتی شو باز کرد و اظهار فضله کرد!
پیش از هر چیز این توضیح را بدهم که منبع اصلی این خبر سایت شبکه خبری ایران بود که بلافاصله برای حفظ آبرو خبر را حذف کرد!!!
دیده بان حقوق حیوانات:اخبار رسانه ها بر علیه حیوانات ادامه دارد…
سمیه بهمنی در شبکه خبری ایران نوشت: روشی که امروزه در برخی خانواده ها رایج شده مانند نگهداری سگ و میمون و حتی برخی حیوانات وحشی دیگر الگو گیری از کشورهای غربی است و در فرهنگ دینی ما پذیرفته نیست.
این عمل در واقع نوعی خود باختگی است که افراد درب خانه های خود را به سمت فرهنگ غرب باز می کنند و امری غیر قابل دفاع و تأمل است.
فرهنگ دینی ما!!!
نگهداری حیوان در منزل الگوگیری از فرهنگ و آداب غربی است و آسیب های جدی نیز به همراه دارد. در غرب به دلیل نبود عاطفه و روابط خشک و غیر انعطافی میان افراد در خانواده و جامعه این گروه به سمت نگهداری حیوانات روی می آورند.
حال باید دید که در کشور ما با وجود فرهنگ اسلامی و دینی، صله رحم و سنت های بسیار عمیق چرا برخی افراد به سوی چنین فرهنگ پوچی روی آورده اند که هیچ گونه اصالتی ندارد.
سنت های بسیار عمیق سادیستی و مازوخیستی!!!
گاهی در این میان به افرادی برخورد می کنیم که با وجود داشتن توان مالی بسیار بالا ولی به جای فرزندار شدن روی به نگهداری حیوان در منزل می آورند که باید گفت که این گونه افراد به دلیل دوری از مبانی اعتقادی طریقه سپاس از نعمت هایی که خداوند به آنها عطا کرده را نمی دانند که در این خصوص باید فرهنگ سازی شود.
افرادی که طریقه سپاس نعمت هایی که خداوند به آنها عطا کرده را نمی دانند!!!
امروز و در جامعه کنونی با توجه به اینکه برخی افراد به نان شب محتاج هستند چگونه برخی خانواده ها برای نگهداری برخی حیوانات هزینه های میلیونی صرف می کنند؟
با توجه به اینکه برخی افراد به نان شب محتاج هستند...
چگونه مسوولان نظام با پول مردم در حال شکم چرانی هستند؟!!!
و برای طلاکاری قبر مرده های ١٤٠٠ سال پیش، کیلو کیلو طلا و هزینه های میلیاردی صرف می کنند؟!!!
افرادی که از یک سو ادعای فهم و تمدن و روشنفکری دارند و از سوی دیگر حیواناتی که منشأ انواع بیماری ها هستند را در خانه نگهداری می کنند.چگونه می توانند این گونه رفتارها را توجیه کنند؟
کدام حیوانات منشأ انواع بیماری ها هستند؟!!!
چرا در جامعه ما که برخی خانواده ها برای درمان کوچکترین بیماری با مشکلات مالی مواجه هستند بایستی کلینیک های خصوصی برای درمان سگ، گربه و انواع حیوانات خانگی دیگر مستقر باشد؟
چرا در جامعه ما که برخی خانواده ها برای درمان کوچکترین بیماری با مشکلات مالی مواجه هستند
درکربلای عراق بیمارستان ١٨ طبقه می سازند؟!!!
برای اینکه این دیوانه های زنجیری را در بیمارستان ١٨ طبقه مداوا کنند؟!!!
در اینجا باید گفت زمانی که خداوند به انسان نعمتی را عطا می کند نباید آن فرد آرام آرام از معنویت و لطافت های معنوی فاصله بگیرد و خدا ، قیامت و روابط انسانی را فراموش کند به هر حال باید در این زمینه فرهنگ سازی شود و این فاصله ها نیز پر شود.
سینا جوان ۳۰ ساله ای که در کنار سایر اعضای خانواده اش از انتی، سگ خانگی اش نگهداری می کند به خبرنگار شبکه ایران گفت: انتی سگ بامزه ای است و علاقه من و خانواده ام به این سگ زیاد است.
وی درباره خانواده اش چنین می گوید: من به همراه پدر، مادر و خواهرم زندگی می کنم و انتی نیز در کنار ما صمیمیت خاصی ایجاد کرده است.
این جوان ۳۰ ساله در پاسخ به این سوال که چرا از یک سگ در خانه نگهداری می کند، گفت: با توافق سایر اعضای خانواده ام تصمیم گرفتیم که این سگ را در خانه نگهداری کنیم .
سینا ادامه می دهد: ما در واقع انتی را به عنوان عضوی از خانواده خود می دانیم و ترجیح می دهیم که حتی در این زمینه اگر لازم باشد با سایر بستگان خود که از وجود این سگ در خانه ما ناراحت هستند قطع رابطه کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا قصد ازدواج دارد، می گوید: به دلیل مشکلات مالی ازدواج برایش غیر ممکن است و در حال حاضر نیز آمادگی ازدواج را ندارد.
سینا همچنین در خصوص هزینه نگهداری سگ خانگی خود می گوید: چون علاقه زیادی به این سگ داریم بنابراین هزینه نگهداری آن هر قدر هم که باشد مهم نیست.
سینا جان! بهانه مشکلات مالی و آمادگی و این مزخرفات را بزار کنار و با ازدواج موقت، هم یه لذت شیرینی نصیب این زن مسلمان کن و هم از لطافت های معنوی اسلام بهره مند شو!!!
نگهداری حیوان نشان از افسردگی افراد است
دکتر غلامرضا قاسمی کبریا، جامعه شناس در گفت و گو با شبکه ایران درباره نگهداری حیوان در خانه گفت: ارتباط انسان با حیوان در خانه یکطرفه است به همین دلیل حس عاطفی در میان آنها برقرار نمی شود.
وی افزود: داشتن چنین ارتباط یک طرفه ای روحیه انزوا را زیاد می کند و دیگر محیط خانه محیطی عاطفی برای افراد خانواده تلقی نمی شود.
دکتر قاسمی با بیان اینکه حیوان در مقابل محبت انسان هیچ گونه محبتی را به انسان انتقال نمی کند، اظهار داشت: انسان موجودی اجتماعی است و تنها با ارتباط با دوستان و اطرافیان می تواند احساسات خود را بروز دهد و به آرامش ماندگار دست یابد.
سگی که دچار بیماری Agoraphobia(انزوا طلبی و ترس از شلوغی و مکان های باز) است، مرد مبتلا به بیماری قند را از مرگ نجات داد.
وی با تأکید به این موضوع که قبول حیوان به عنوان عضوی از خانواده صحیح نیست، ادامه داد: افرادی که روی به نگهداری حیوان می آورند در واقع بدون آگاهی لازم و چشم و گوش بسته حیوان را به حریم خانوادگی خود وارد می کنند و از عوارض و بیماری های آن هیچ گونه اطلاعی ندارد.
این جامعه شناس اضافه کرد: قاسمی با بیان اینکه نگهداری حیوان در منزل بسیار اقدام خطرناکی است، اظهار داشت: این اقدام تقلید از فرهنگ پوچ غربی است و چنین رفتارهایی نشان از انزوا و افسردگی در جامعه است که این افسردگی نیز در پایان انحرافات اجتماعی را به دنبال دارد.
وی افزود: چنین افرادی دارای عقده های شخصیتی هستند و تنهایی و عدم ارتباط با محیط موجب پناه بردن آنها به نگهداری حیوان می شود.
نگهداری حیوان در منزل بسیار اقدام خطرناکی است و چنین رفتارهایی نشان از انزوا و افسردگی در جامعه است!!!
 خلاصه اینکه این اسلام ناب محمدی تون رو بزارید در کوزه و آبش رو بخورید!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر