۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

جمعه بازار سگ در تهران



از بازار مکاره سگ ها که بسیاری از آنها سگهای دزدیده شده یا سگهای بازداشت شده هستند
 
تا به تصویب رسیدن طرح ممنوعیت سگ گردانی 
 
به‌موجب این مصوبه کمیسیون شوراهای مجلس ایران نه تنها گرداندن حیواناتی مانند سگ در اماكن و معابرعمومی ممنوع و مرتكب شونده به ضبط حیوان و جزای نقدی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان محكوم می‌شود، بلکه نگهداری حیوانات مذكور در آپارتمان‌ها نیز ممنوع است.  

از بساطی که گویا به کسی ربطی ندارد
از فروش آزادانه سگ ها بعنوان کالا
تا جریمه ٢٠,٠٠٠ تومنی بجرم حمل و در آغوش گرفتن حیوانات در ماشین
 
به گزارش ایسنا، قرار گرفتن مرکز پرنده فروشان تهران در بزرگراه آزادگان، بعد از تقاطع خلیج فارس، فضایی را برای خرید و فروش سگ فراهم کرده که هر جمعه جماعت زیادی از کسانی را که قصد خرید، فروش یا دست کم تماشای سگ را دارند، به خود جلب می کند.
در حقیقت از زمان انتقال پرنده فروشان خیابان مولوی به بزرگراه آزادگان در خارج محیط شهر، کم کم پدیده تجمع سگ فروشان و دلالان حیواناتی همچون روباه، میمون و عقاب که بعضا خرید و فروششان هم غیرمجاز است، در محدوده این مرکز پرنده فروشان ظهور کرد و آنها در سوی دیگر بزرگراه، روبروی مرکز پرنده فروشان گرد هم می آیند.
جریمه پلیس راهور هم حریف خودروهای بساطی نمی‌شود
این بازار مکاره اما مشکلاتی را برای خودروهای عبوری از بزرگراه آزادگان ایجاد می کند. توقف کسانی که قصد لحظاتی تماشای بساط سگ فروشان را دارند، ترافیک آزادگان را در روزهای جمعه چند برابر می کند. ماموران پلیس راهور هم تنها می توانند خودروها را به شانه خاکی جاده هدایت و آنها را جریمه نقدی کنند. اما این کار چاره ی ترافیک پرترددترین بزرگراه کشور نیست.
مکان این بساط غیرمجاز سگ فروشی ثابت نیست. آنها هر هفته در یکی از نقاط بزرگراه آزادگان در محدوده مرکز پرنده فروشان جمع می شوند. (از این ثابت تر و مشخص تر؟!!!)
شرط‌بندی در لیگ‌های زیرزمینی مبارزه سگ‌ها
بازی شرط بندی که یکی از برنامه های جنبی در حاشیه سگ فروشی است، یادآور لیگ های مخفی و زیر زمینی جنگ سگ ها هم هست. تفریحی غیرمجاز و غیرقانونی و غیرشرعی که طی آن دو حیوان مهاجم را به جان هم می اندازند و بر سر زمین گیر شدن و بعضا حتی کشته شدن یکی از آنها شرط می‌بندند. اینجا البته پیشنهاد جنگ سگ‌ها تنها میان عده خاصی با سر و وضع اهری خاص رد و بدل می شود.
بساط سگ فروشی به مرکز پرنده فروشان شهرداری ربطی ندارد ( به کی ربط داره؟!!!)
ناصر کلانتری نماینده شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل در مرکز پرنده فروشان در گفت و گو با ایسنا، در این باره توضیح داد: سگ فروشان در حریم مرکز پرنده فروشان نیستند و به فعالیت ما هم ربطی ندارند. شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل اجازه نزدیک شدن بساط آنها به مرکز پرنده فروشان را نمی دهد.
وی ادامه داد: سگ فروشان هر هفته موضع مکانی خود را تغییر می‌دهند، چون هر بار که ما با این پدیده مواجه می شویم، منطقه استقرار آنها را به هر وسیله ای که بشود مسدود و نامناسب می کنیم (فقط مسدود و نامناسب؟!!!). ضمن اینکه مکاتباتی هم در این باره با مسوولان امر شده تا نسبت به جمع آوری این بساط اقدام کنند
 این همون حکومتی نیست که ماموران و مزدورانش تا دو نفر سر کوچه وا می  ایستن با چوب و چماق سر می رسن؟!!!
 باورتون می شه:
حکومتی که چند کودک و جوان
را به دلیل «آب‌بازی» بازداشت و حتی مجبور به اعتراف در صدا و سیما علیه خود می کند...
حکومتی که در جشن پرواز فانوس ها، نیروهای امنیتی و لباس شخصی های مزدورش بلافاصله در محل حضور پیدا می کنند و با شلیک تیرهای هوایی و ضرب و شتم دهها جوان را بازداشت می کنند...
حکومتی که برگزاری جشن عروسی را در باغ تالارها ممنوع می کند و دختران و پسران جوان را به جرم رقص و پایکوبی در جشن عروسی بازداشت می کند...

حکومتی که نگهبانان زن در استخرهای زنان، تالارهای عروسی، آرایشگاه‌ها، فروشگاه ها و ... مستقر می کند
حکومتی که بلافاصله می تواند در محل حضور پیدا کند و امدادگران و داوطلبانی که برای کمک به مناطق زلزله زده رفته اند را بازداشت کند...
حکومتی که حتی در مراسم بخاک سپاری، سوگواران را بجرم عزاداری بازداشت می کند...

 از پس این چند تا فروشنده سگ بر نیآد؟!!!
 دکتر حسینی متخصص اعظم چاپلوسی می فرمایند: رواج سگ گردانی رواج فرهنگ مخرب غرب در جامعه است...
فروش حیوانات در روز روشن و بدون مزاحمت ماموران انتظامی هم نشانه رواج فرهنگ غنی اسلامی است زیرا در هیچ کشور غربی، اینطور آزادانه در کوچه ها و خیابانهایش، شیر و سنجاب و روباه و میمون و بچه تمساح و سگ و سمندر کمیاب  و انواع گونه های پرندگان را خرید و فروش نمی کنند!!! 
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر