۱۳۹۳ اردیبهشت ۳, چهارشنبه

بی‌خانمانی معلم اخراجی

خانه نخرید، همه را صاحب خانه میکنیم!
خمینی دجال: "تمام کمیته‌هایی که در تمام اطراف ایران هـست موظفند که آنچه به دست آمد از مخازن ایران، هر چه که اینها بردند و مخفی کردند و اتباع آنها بردند و مخفی کردند، آنها را که به دست آمده‌است. به بانکی که شـماره‌اش را بعد تعیین می‌کنم تحویل بدهند که برای کارگرها، برای مستضعفین، برای بینوایان، هم‌خانه بسازند، هـم زندگی آنها را مرفه کنند.
لوازم منزل یک دبیر بازنشسته آموزش و پرورش به خاطر عدم توانایی در پرداخت اجاره خانه ۶۰۰ هزار تومانی از سوی صاحب خانه به داخل خیابان ریخته شد.

 به گزارش ایسنا، احمد مسجدجامعی رئیس شورای شهر تهران هنگام بازدید از منطقه نظام آباد، با پیرمرد و پیرزنی مواجه شدند که وسایل منزل آن‌ها در کوچه قرار داده شده بود.
مسجدجامعی با حضور در کنار این پیرمرد علت پهن شدن بساط وی و همسرش را در کوچه خواستار شد که وی در توضیح این پرسش گفت: من معلم اخراجی هستم که در سال ۵۴ از آموزش و پرورش اخراج شده‌ام و هم‌اکنون هیچ حقوق بازنشستگی دریافت نمی‌کنم.

وی ادامه داد: ۱۰ ماه است که اجاره ماهانه ۶۰۰ هزار تومانی خود را پرداخت نکرده‌ام و مبلغ شش میلیون تومان به صاحب خانه خود بدهکارم. بنابراین صاحب خانه‌ام به بیرون خانه انتقال داده و نیز مبلغ شش میلیون تومان را از پیش پرداختی که به او داده بودیم کم کرده است.

این معلم اخراجی از آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در سال ۴۲ لیسانس بیولوژی خود را از دانشگاه گرفتم گفت: در سال ۵۴ به دلیل مبارزات از آموزش و پرورش اخراج شدم و پس از آن دیگر حقوقی نگرفتم.

رئیس شورای شهر پس از شنیدن صحبت‌های این پیرمرد دستور رسیدگی به آن‌ها را صادر کرد.

این در حالی است که همسر این معلم اخراجی با بیان اینکه دو روز است وسایل ما را به درون کوچه انتقال داده‌اند، گفت: روز گذشته مسئولان شهرداری برای جابجایی وسایل ما اقدام کردند که من به دلیل اینکه می‌خواستند من و همسرم را از یکدیگر جدا کنند به آن‌ها اجازه این اقدام را ندادم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر