۱۳۹۱ اردیبهشت ۵, سه‌شنبه

حضور اتباع افغانستان در نوشهر ممنوع شد

هر دم از این فاضلاب ولایت فقیه بوی گندی بمشام میرسد!
پس از آنکه مسئول نژادپرست کمیته انتظامی ستاد تسهیلات سفر شهر اصفهان به دلیل تامین "آسایش و امنیت" خانواده‌ها،  خبر از ممنوعیت حضور شهروندان افغانی در پارک کوهستانی صفه اصفهان در روز سیزده بدر داد، اینک نوبت بخشدار مرکزی نوشهر است که حضور اتباع افغانستان را در این شهرستان ممنوع اعلام کند.
به گزارش فارس، بهمن خواجوند بعدازظهر امروز در گردهمایی دهیاران بخش مرکزی نوشهر با تاکید بر جمع‌آوری افاغنه از بخش مرکزی بیان داشت: نوشهر شهری توریستی است و وجود افاغنه در این حوزه به شدت ممنوع است.
و عجیب است که بعضی هموطنان ما مدام دم از زیاد شدن تعداد افغانی ها و جنایاتشان می زنند
 ولی متوجه تعداد روز افزون آخوندهای جنایتکار، دزد و مفتخور نشده اند!!! و صد البته نوچه های بسیجی شان!!!
مطمئن باشید همانطور که بسیاری از ما ایرانی های مقیم خارج آرزو داریم اگر مشکلی نبود به ایران بازگردیم، در کشور خودمان و در میان دوستان و خانواده خود زندگی کنیم، افغانی های مقیم در ایران هم این همه توهین و خواری و تبعیض را بی دلیل تحمل نمیکنند...
ما ایرانی ها توقع داریم مردم کشورهای دیگر مشکلات ما را درک کنند و با ما رفتاری انسانی داشته باشند ولی نوبت به افغان ها که می رسد...؟!
و من یاد آن جوان ٢٢ ساله افغانی افتادم که بخاطر نجات جان یک سگ، جان خود را از دست داد...
درود به انسانیتش
دیده بان حقوق حیوانات: جوان ۲۲ ساله افغانی که برای نجات سگی به داخل استخر رفته بود جان خود را از دست داد.
به گزارش تهران امروز، عصر روز سه شنبه بیست و هفتم اردیبهشت ماه ماموران کلانتری ۱۲ ساوه در جریان غرق شدن جوانی در استخر یک مزرعه در محور قدیم ساوه- همدان قرار گرفته و به این محل عزیمت می‌نمایند.
این گزارش می‌افزاید: در تحقیقات ماموران مشخص شد که جوان ۲۲ ساله افغانی که در این مزرعه کارگر بوده وقتی متوجه افتادن سگ به داخل استخر مزرعه می‌شود وارد آب شده و در عمق ۷ متری استخر به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا غرق و جان خود را از دست می‌دهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر