۱۳۹۱ اردیبهشت ۱۰, یکشنبه

شکارچیان، سر گوزن‌ را بر سردر محیط‌بانی آویختند!

شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت‌شده دنا دو گوزن زرد ایرانی را در منطقه آب سپاه شکار کرده و سر آنها را به عنوان تهدید بر سردر پاسگاه‌های محیط‌بانی آویخته‌اند.
بازتاب امروز: منطقه آب سپاه به عنوان سایت نگهداری گوزن‌های زرد ایرانی پیشتر نیز خبرساز شد و بنا به گفته محیط‌بانان منطقه دنا، گوزن‌های زرد ایرانی ساکن «تنگ پوتک» سایت آب‌سپاه، به دلیل نبود سپر حفاظت محیط‌بانی توسط سگ‌های ولگرد دریده شده و لاشه آنها در منطقه‌‌ رها شده بود، حالا اما این شکارچیان هستند که منطقه را به اشغال خود درآورده‌اند.

شمال منطقه حفاظت‌شده دنا در نزدیکی روستای خفر که در جغرافیای شهری استان اصفهان واقع است، شکارچیان دو راس بز و پازن را شکار کرده و در اقدامی نمادین کله‌های آنها را بریده و بر بلندای محوطه پاسگاه محیط‌بانی آویزان کرده‌اند.
چند روز بعد گوزن‌های زرد ایرانی سایت آب سپاه دنا نیز با گلوله اسلحه چهارپاره از پا درآمدند و لاشه‌شان برای رویت محیط‌بانان و مدیران منطقه و اداره محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایش درآمد.
گوشت آن را هم بعنوان تشکر به جناب محمد جواد محمدی‌زاده رییس سازمان نابودی محیط زیست حکومت اسلامی تقدیم می کردند بابت اینکه ایشان با اصل شکار مخالف نیستند!!!
تازه از نظر اسلام عزیز هم اشکالی نداره چون گوشتش حلال است!!! و همین مهمترین مسئله است!!!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر