۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

اینجا زندان سگهاست

از فیسبوک ایرانی به حیوانات عشق می ورزد:
بله درست خوانده اید...زندان سگها واقع در باغ وحش ساری...

سگهای بیچاره ای که در تمام عمر خود محکوم هستند در سلول های تنگ و باریک بمانند تا مردم در باغ وحش آنها را تماشا کنند و هیچ وقت بیرون آورده نمیشوند.
میدانید چرا؟...
چون انقدر در این سلولها در سرما و گرما زندانی بوده ان که از آدمیزاد نفرت دارند و اگر از حبس بیرون بیایند حتما حمله میکنند..
البته اینها استدلال های مدیریت باغ وحش بود وقتی پرسیدم چرا این سگها برای تمام عمر باید زندانی شوند...هرگز نمیتوانند بدوند..بازی کنند...از انسان محبت ببینند....گل و باغ و طبیعت ببینند و دستی به سرشان کشیره شود.
سگهای افسرده و بیمار... خسته از حبس و اسارت...بیزار از آدمی متنفر از میله های قفس..همه بیحال و غمگین در یک گوشه از خانه های سراسر فلزی و خشنی که ما با دستان خود برایشان ساخته ایم منتظرند...منتظر برای مرگ یا شاید یک ناجی که آنها را برای گناه نکردهشان از حبس آزاد کند....آزاد
از تمامی مسوولین میخواهیم تا سگهای باغ وحش ساری به خانه های امن واگذار شوند...خدا را چه دیدی؟ شاید این اطلاع رسانی به بهبود وضعیت آنها کمک کرد...
پس با شیر کردن این مطلب به سگهای بدبخت و اسیر باغ وحش ساری کمک کنیم.
یکی بگه آخه بیشرف پست فطرت که تمام فحش های دنیا برای اون هیکل کثیف و منحوست کمه، برای چی از اون روز اول این سگهای بیچاره را زندانی کردین تا یک سری بیشعورتر از خودتان بیان تماشا و آزارشون بدن و توی ابله نفرت انگیز
بگی از آدمیزاد متنفر شده اند و اگر آزادشان کنید به انسانها حمله میکنند!

و... ای تو روح اون بیشرفی که اولین بار گفت سگ نجس است و ذات خبیثی دارد و تمام اون احمق هایی که بدون یک لحظه تفکر این یاوه گویی ها را باور دارند.
این سگها خطرناک نیستند و با یک ذره محبت و مهربانی، بهترین دوست انسانها می شوند
بیشرف هایی مانند این جناب مدیر هستند که برای انسان و حیوان خطرناک هستند.
درد و آتش بجونت که اینطور شبم را خراب کردی.
پی نوشت:

باغ "وحش؟!!!" ساری بعد از پل تجن...داخل روستای همت آباد هست...مدیریت آقای دکتر باقری که از این سگها توله میکشه....غذای این سگها بیشتر نان خشک بود و تمام مدت در قفس هستند...بسیار افسرده و اصلا تحرکی ندارن..حتی بخوان هم نمیتونن تو این قفس ها تکون بخورن...قیمت توله ها بسیار بسیار بالاست واسه همین هر کسی نمیتونه اونهارو بخره...بیشتر سگها زخمی بودند.
یک توضیح اسلامی:از نظر اسلام سگ نجس است
در اصطلاح فقهى، نجس به آن چيزى مى‏گويند كه يا از لحاظ ظاهرى و مادّى آنچنان پليد، زيان بار و خطرساز است؛
و يا از لحاظ باطنى و روحى داراى شقاوت، پليدى و خباثت مى‏باشد؛ و يا اين كه در بردارنده‏ى هر دو بُعد ياد شده است.
به حدّى كه حتى وجود يكى از ابعاد ياد شده، در لزوم اجتناب و پرهيز داشتن از آن‏ها كافى است.
سگ و خوك نيز هم از لحاظ ظاهرى و هم از لحاظ باطنى و روحى، خطرساز و ضررآفرين‏اند و اجتناب از آن‏ها ضرورى است و
دربردارنده‏ى نوعى پليدى و در نتيجه «نجاست»اند.
حالا یکی به من نا مسلمون و نجس بگه چرا به این دکتر باقری مسلمان و پاک اجازه می دهند این حیوانات پلید و خطرساز را تکثیر کند؟!!!
کم تو این مملکت اسلامی مون، کافر، ملحد، منافق، مشرک، محارب، مرتد، زندیق، بی حجاب و فتنه گر، ضد ولایت فقیه و سبز داریم که حالا سگ نجس هم باید تکثیر بشه و بهش اضافه؟!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر