۱۳۹۱ اردیبهشت ۷, پنجشنبه

از بازداشت گسترده سگها در حکومت ناب محمدی

تا نجات ٥٠٠ سگ از مرگی دردناک و فجیع در چین
بازداشت سگها؟! آری! بازداشت!!! در حکومت اسلامی حتی سگها را هم بازداشت می کنند!!!
امیدوارم بخاطر نجات اسلام عزیز حکم اعدامشان را صادر نکرده باشند و طبق درد همیشگی (پول!!!) مسوولان با دریافت جریمه و وثیقه!!! آزادشان کرده باشند...
پس از کشتار هفتگی "شب های جمعه" سگهای خیابانی چشممان به "بازداشت!" سگهایی که همراه با مردم در پارک پردیسان قدم می زدند روشن!
 هر دم از این فاضلاب ولایت فقیه بوی گندی بمشام می رسد!!!
انجمن حمایت از حیوانات: روزهای پنجشنبه و جمعه (٢٤و ٢٥ فروردین ٩١) یگان امداد نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور در پارک پردیسان اقدام به بازداشت گسترده سگهایی نمود که به همراه صاحبانشان برای پیاده روی در پارک حضور داشتند ... در این اقدام در حدود ٢٠ سگ بازداشت و به مرکزی در اتوبان افسریه منتقل گردید ... متاسفانه در دو روز اخیر تلاش صاحبان این سگها برای آزادی این حیوانات بی نتیجه بوده و نیروی انتظامی از آزادی آنها امتناع کرده است.
در فیلمی که به دفتر انجمن حمایت از حیوانات رسیده است سگهای بازداشتی بسیار مضطرب و سردرگم در محیطی غیر بهداشتی و نامناسب مشاهده میشوند.
لازم به ذکر است که در هفته های اخیر برخی از شهروندان با تصور اینکه پارک پردیسان بواسطه تعلق به سازمان محیط زیست و وجود حیوانات میتواند محل مناسبی برای پیاده روی سگها باشد از این پارک به این منظور استفاده میکردند.
 اما بشنوید از چین:
٥٠٥ سگ که داخل کامیونی به مقصد کشتارگاه حمل می شدند تا از گوشتشان در رستوران های چینی استفاده شود، توسط حامیان حقوق حیوانات نجات داده شدند.
دیلی میل: کامیونی که ٥٠٥ سگ را در ١٥٦ قفس کوچک بر روی هم انباشته کرده بود، در بزرگراه ایالت یوننان به دلیل گزارش محموله ای بیماری زا توسط پلیس متوقف شد.
پس از آنکه در توییتر چینی چندین تصویر و خبر از این محموله پخش شد، دوستداران حیوانات از پلیس درخواست کردند تا در پست بعدی این کامیون را جهت بازرسی متوقف کند.
تعداد زیادی از حامیان حقوق حیوانات که از طریق اینترنت از وجود این سگها آگاه شده بودند بلافاصله در محل جمع شدند ولی متاسفانه بدلیل شرایط وحشتناک درون قفس ها و طی بیش از ١٠٠٠ کیلومتر بدون آب، غذا و یا امکان کوچکترین حرکتی،  تعدادی از سگها، درون قفس هااز بین رفته بودند.
متاسفانه با وجود آگاهی از سرنوشت سگها و مقصدشان که رستورانهای چینی بود بدلیل اینکه صاحب کامیون جواز قانونی حمل و فروش سگها را داشت کاری از دست پلیس و دوستداران حیوانات ساخته نبود.
یک فعالان حقوق حیوانات گفت: بسیار تاثر برانگیز بود دیدن ٧ - ٨ سگ در قفس های کوچک و تنگ، بدون آب و غذا.
یکی دیگر از فعالان افزود: تا زمانی که ما قانونی برای حمایت از حیوانات نداشته باشیم نمیتوانیم خوردن سگ را متوقف کنیم و فقط میتوانیم امیدوار باشیم تا دولت تجارت سگها را ممنوع اعلام کند.
داوطلبان قفس ها را از کامیون بیرون آورده و تمام شب را صرف تغذیه، آب دادن و درمان حیوانات کردند.
سرانجام صاحب یک پناهگاه غیر دولتی برای سگها قدم پیش گذاشت و با پرداخت ٥٩٠٠ پوند همه ی سگها را از کامیوندار خرید.
در حال حاضر سگها تحت درمان و مراقبت قرار دارند تا خانه ای مناسب برای آنها پیدا شود.
این ٥٠٠ سگ خوش بخت به موقع نجات داده شدند ولی سالانه میلیونها سگ و گربه در چین به بیرحمانه ترین شکلی زنده زنده پوستشان کنده میشود تا یا از آن پالتو، کلاه و دیگر لوازم تزیینی ساخته شود و یا گوشتشان در رستورانهای سرو شود.
فیلم هایی از کشتار و شکنجه حیوانات در چین
فیلم نخست
فیلم دوم
فیلم  سوم
فیلم  چهارم
و این کشتار و شکنجه را تا زمانی که ما تنها یک تماشاگر باشیم، پایانی نیست...
 بخوانید، آگاه باشید و در پخش آن یاری کنید
بیشتر بخوانید:
 بیست و سه دلیل برای دوستداران حیوانات که چین را تحریم کنند
 دلیل سوم: در چین سگها بطور غیرانسانی قتل عام و خورده می شوند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر