۱۳۹۲ دی ۲۶, پنجشنبه

درخواست کمک فوری

نه پول می خواد و نه لایک! تنها به یه جو انسانیت نیازمندیم!
این درخواست کمک را در صفحه سازمان حمايت از حيوانات دیدم و تنها کاری که از دستم برمیاد به اشتراک گذاشتن است.
البته اگر دیر نشده باشه...
 سازمان حمايت از حيوانات: اشتراک گذاری شما کمک بزرگی است ...
متاسفانه این پست ها الزامیه و باید لایک و اشتراک گذاری بشه ولی اگر عکس فانتزی و .. بود لایک ها و اشتراک گذاریهای فراون داشت !!! پس معنای حیوان دوستی چیست ؟!!!
دوستان لطفا لطفا به این دوستمون کمک کنید و تا اتفاقی بدی نیفتاده که بخوایم تاسف بخوریم کاری کنیم "لطفا هر کس میتونه کوتاهی نکنه 
 دوستان من به جای نگهداری موقت نیاز ندارم. برای درمان هم شماره کارت نمی دهم و پولی هم نمی خوام. دنبال واگذاری موقت و دایم هم نیستم. همه ی کار هاش رو هم خودم انجام می دهم فقط یک نفر بیاد و بگه من چجوری این زبون بسته رو بگیرم. اگر می ایستاد نه از چنگش می ترسم و نه از دندونش بنابر این دستکش آتش نشانی هم نمی خوام. با باکس و کارتن و پتو و گونی هم رفتم بگیرمش نشده (من تجربه اش رو ندارم) .هر غذایی هم اعم از گوشت خام و پخته و کبابی و بی ادویه با اودیه و ماهی و مرغ و شیر هم جلوش گذاشتم بیرون نیومده.اصلاً لب هم نمی زنه کاملاً هم منو می شناسه چون ماه گذشته تقریباً هر شب بهش غذا دادم.زیر ماشینه هیچکاریش هم نمی شه کرد. سه بار تاحالا خوابیدم روی آسفالت جلوی چشم مردم دست دراز کردم بگیرمش دو قدم می ره عقب. به هیچی لب نمی زنه(پس لطفا راهنمایی هایی شامل باکس ببر و غذا بده و با هاش فامیل شو . دستکش دستت کن هم نکنید ). دیروز چشماش رنگ عجیبی شده بود. امشب هم دور دهانش خشک و کف آلوده و واضحاً لاغر شده . اگر کسی می تونه کمک کنه بگیرمش بسم الله این تلفن من 09195373962 امشب که باز گم می شه . اگر زنده بمونه تا فردا (که بعید می دونم) طرف های عصری جای همیشگیش پیدا می شه.
دوست گرامی با رامیاد پاکمنش (حامیان حیوانات بی پناه) تماس بگیرید.
با اینکه دستش خیلی تنگه و سرش خیلی شلوغ ولی روی هیچ حیوانی رو زمین نمی ندازه و از هیچگونه کمکی دریغ نمی کنه...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر